Szymborska nie żyje.

191. Data: 2012-02-03 01:36:20

Temat: Re: Szymborska nie żyje.
Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:m1nynh95ud8$.t7djltop6wfw.dlg@40tude.net...

> Użyłam słowa "noblistka" w różnych przypadkach 33333-)

jestes rasowa blondynka.

i.

192. Data: 2012-02-03 01:36:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 2 Feb 2012 19:34:31 -0600, Iwon(K)a napisał(a):

> bo jestes taka sama swolocza jaka byla na grupie kuchnia.

Szczekaj, burku, sam.
Ja idę spać i żeby Cię tu rano już nie było!

> czy ja gdzies pisalam, ze byla aniolem? bidulko. Zacznij uzywac glowki.

Do tego, do czego Ty? - ubrudzi mi się 3-)
Pa mi stąd, no już.

193. Data: 2012-02-03 01:36:58

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co NA PRZYKŁAD?

to co napisalas. Pogrzeb sobie po swoich wlasnych postach.

i.

194. Data: 2012-02-03 01:37:27

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja piszę, ze teraz wielu odetchnie?

ty powaznie jestes glupia.

i.

195. Data: 2012-02-03 01:39:37

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mnie ona do niczego nie jest potrzebna.

piszesz nieco wyzej

"""I tego zabrakło ___mi ___u WS """

> Historia potrzebuje. I świat, któy dziś WS tylko gloryfikuje.

moze przejrzyj inne zrodla newsow niz jakies rydzykowokaczynskie czasopisma,
a dowiesz sie,
ze siwat o tym wie. I pisze.

> Tobie?
> Pozwól, ze daruję sobie ustosunkowanie się.

daruj sobie. warte to jest zero.

i.

196. Data: 2012-02-03 01:41:20

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trafne.

> A TY, że mój ojciec zabijał :-)

Oczywiscie. Nie odcial sie od tego. Do konca zycia. Sterczal w partii, ktora
zabijala, i represjonowala.
Trzeba nie miec sumienia.

i.

197. Data: 2012-02-03 01:42:55

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
b.googlegroups.com...

> [...]
googlegroups.com...

> Oraz że był SBkiem i informatorem i czym tam jeszcze.

to jest "szczegolna podlosc". Juz o tym pisalysmy. Skup sie na tej
"podlosci.

> Uparta jesteś jak krowa 3-)

ze wsi jestes, to wiesz.

i.

198. Data: 2012-02-03 01:45:28

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szczekaj, burku, sam.
> Ja idę spać i żeby Cię tu rano już nie było!

> Do tego, do czego Ty? - ubrudzi mi się 3-)
> Pa mi stąd, no już.

do zobaczenia rano. Czyli w poludnie. Moze cos powinnas zrobic ze swoim
zaburzonym rytmem snu?

i.

199. Data: 2012-02-03 08:25:23

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-03 01:35, Ikselka pisze:

> Przyznawać to się mz na do winy, przestępstwa, pomyłki.
> Ja po prostu POWIEDZIAŁAM. Jak o zupie pomidorowej czy ulubionej ksiazce.
> Po prostu fakty.

Tak właśnie :) W swoim mniemaniu rzuciłaś światło na biografię
Szymborskiej :))))

200. Data: 2012-02-03 08:27:35

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-01 23:46, Ikselka pisze:

> Czekałam na COKOLWIEK. A tu nic.
> Aż nie mogę uwierzyć.

Bo trzeba wiedzieć, a nie wierzyć.
Zrehabilitowała się w 1975 roku, gdy przyłączyła się do protestu
czołowych intelektualistów sprzeciwiających się wprowadzeniu do
konstytucji zapisu o kierowniczej roli PZPR i wiecznym sojuszu z ZSRR. I
z żalem wspominała błędy lat pięćdziesiątych.

Ale oczywiście Ty wiesz najlepiej i ferujesz wyroki moralne.
Szczęśliwie Twoja opinia o Szymborskiej nie jest istotna ani miarodajna,
więksi i mądrzejsi od Ciebie wspominają poetkę tak, jak na to zasłużyła
i to oni, a nie Ty (ani podobni Tobie mentalnością komentatorzy
udzielający się na niektórych internetowych portalikach) są czytani i
słuchani przez większość Polaków.

Zastanawiające, skąd w Tobie tyle niechęci do ludzi, którą przejawiasz
przy każdej okazji, a często i bez.

Spójrzcie, jak wciąż sprawna,
Jak dobrze się trzyma
w naszym stuleciu nienawiść.
Jak lekko bierze wysokie przeszkody.
Jakie to łatwe dla niej - skoczyć, dopaść.
Wisława Szymborska
--
B.

ORIENTACJA NEKROFILNA I BIOFILNA W KONCEPCJI RADYKALNEGO HUMANIZMU.
ACTA i GMO mają wspólny mianownik?
Odłączyć?
Trzęsące się staruchy.
Przeniesienie odpowiedzialności