Szynka - przechowywanie

1. Data: 2001-11-15 23:45:43

Temat: Szynka - przechowywanie
Od: Michał Kowalewski <M...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Dostałem z Włoch dwa kilo szynki. Takiej szuszonej chyba. Pyszna! No ale
calej naraz nie zezre.
Powiedzcie, jak ja przechowywac? Na razie przykrylem lniana sciereczka i
siedzi w lodowce. Dlugo tak wytrzyma? A moze powinienem zrobic inaczej?
Poradzcie, prosze.
Pozdrawiam,
Michal.

1. Data: 2001-11-16 09:15:06

Temat: Re: Szynka - przechowywanie
Od: "{Wilma}" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Kowalewski" <M...@a...waw.pl>
napisał w wiadomości news:3BF453A7.4B25D464@acn.waw.pl...
[...]

No, no, no .... tylko pozazdroscic. Ja przymierzam sie do
kupna polskiej wersji szynki dojrzewajacej (ok. 58 zl/kg). U
swojej siostry podpatrzylam, ze szynka (cale udo z koscia)
wisiala na sznurze w temperaturze pokojowej, owinieta lniana
sciereczka.
Nie wiem czy tak samo powinno sie robic, ale ta siosrzyna
szynka byla pyszna.
pozdr. Wilma

Vermutologia z Win
Ostra papryka z Turcji
Jablkowy ser
Zupa z bambusa-zdrętwiały mi ręce-czemu?
kolejna szrlotka...