TERMOMETR NIE TYLKO DLA AISZY

1. Data: 2011-02-14 08:02:52

Temat: TERMOMETR NIE TYLKO DLA AISZY
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.sklep.kolskibrowar.pl/com_shop/com_shop_p
roducts/viewOneProduct/217

2. Data: 2011-02-14 08:30:02

Temat: Re: TERMOMETR NIE TYLKO DLA AISZY
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-14 09:02, Panslavista pisze:

> http://www.sklep.kolskibrowar.pl/com_shop/com_shop_p
roducts/viewOneProduct/217

Ale wiesz o tym, że temperatura wewnątrz mięsa jest o kilkadziesiąt
stopni niższa niż zadana? ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

3. Data: 2011-02-14 10:36:21

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

roducts/viewOneProduct/217

> Ale wiesz o tym, że temperatura wewnątrz mięsa jest o kilkadziesiąt stopni
> niższa niż zadana? ;)

Ha, to zależy jak długo jest ono grzane. A do tego termometru wystarczy
wywiercić w drzwiczkach piekarnika otwór, termoczuła jest końcówka sondy
(około 6 mm).
Nie masz małych dzieci z chęcią do manipulacji?
Maruda od wczoraj nasładza się feriami z wnukiem - Wilemem Connorem
hr.Sasem...

4. Data: 2011-02-14 10:38:25

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-14 11:36, Panslavista pisze:

> do tego termometru wystarczy
> wywiercić w drzwiczkach piekarnika otwór, termoczuła jest końcówka sondy
> (około 6 mm).
> Nie masz małych dzieci z chęcią do manipulacji?

Jezus Maria... :O
Mój dzieć nawet w koszu na śmieci nie chciał grzebać. Dziwny jakiś ;)

5. Data: 2011-02-14 10:57:41

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> Jezus Maria... :O
> Mój dzieć nawet w koszu na śmieci nie chciał grzebać. Dziwny jakiś ;)

Chcesz powiedzieć, że rasy niemój?

6. Data: 2011-02-14 12:24:31

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-14 11:57, Panslavista pisze:

> Chcesz powiedzieć, że rasy niemój?

Po raz 2558 chcę powiedzieć ;) Chyba, ze masz coś wspólnego z
dwunastoletnią pannicą podobną do ojca jak dwie krople wody. Znaczy,
długonogą, wysoką i szczupłą (bo kiedyś był szczupły jak szczypior,
zanim się nie ustatkował). I z lekko skośnymi oczami ;)))

7. Data: 2011-02-14 12:53:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Feb 2011 09:30:02 +0100, Aicha napisał(a):

roducts/viewOneProduct/217

> Ale wiesz o tym, że temperatura wewnątrz mięsa jest o kilkadziesiąt
> stopni niższa niż zadana? ;)

http://www.google.pl/search?q=termometr+do+mi%C4%99s
a&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official
&client=firefox-a

8. Data: 2011-02-14 13:10:30

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> [...]
> długonogą, wysoką i szczupłą (bo kiedyś był szczupły jak szczypior, zanim
> się nie ustatkował). I z lekko skośnymi oczami ;)))

Ten skos to wyglądał na zez... :-))))))))

9. Data: 2011-02-14 13:37:25

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-14 13:53, Ikselka pisze:

> [...]
roducts/viewOneProduct/217

> http://www.google.pl/search?q=termometr+do+mi%C4%99s
a&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official

No ale po co mi to? Moje mięso jest upieczone, jak jest... upieczone :)

10. Data: 2011-02-14 13:51:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Feb 2011 14:37:25 +0100, Aicha napisał(a):

roducts/viewOneProduct/217

a&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official
&client=firefox-a

> No ale po co mi to? Moje mięso jest upieczone, jak jest... upieczone :)

Nocxty?? Tak po prostu, bez wiatraka???
:-))))

czosnek - jak rozpoznać
szare jaja - kuchnia poznańska
Najprostszy przepis na przepiórkę z truflami
Co z kokosu?
Co z maku , ale bez cukru?