THC

1. Data: 2004-07-28 19:25:55

Temat: THC
Od: "Tomek" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc mam kilka pytan o ten specyfik. THC
Jezeli mozecie podac mi dane na temat:
a) Gdzie w organizmie utrzymuje sie ten zwiazek po wchlonieciu?
b) Ile czasu utrzymuje sie w organizmie?
c) Jak bada sie jego zawartość w organiźmie?
d) Jak przyspieszyć wydalanie z organizmu tego związku?

Z gory dziekuje za odp. Tomek

2. Data: 2004-07-29 06:47:31

Temat: Re: THC
Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> b) Ile czasu utrzymuje sie w organizmie?
> c) Jak bada sie jego zawartość w organiźmie?
> d) Jak przyspieszyć wydalanie z organizmu tego związku?

Moze tam cos znajdziesz?
http://www.student.twp.olsztyn.pl/~ladkowski/jumba/r
aport.html

Pozdrawiam
Ula (ulast)
www.ulast.prv.pl

3. Data: 2004-07-29 07:53:16

Od: "Tomek" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze tam cos znajdziesz?
> http://www.student.twp.olsztyn.pl/~ladkowski/jumba/r
aport.html

Dzieki wielkie ale na moje pytania niema tam odpowiedzi!
Jak mozecie odpowieedzcie na moje pytania!!

Tomek

4. Data: 2004-07-29 12:27:41

Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomek napisał:
> Dzieki wielkie ale na moje pytania niema tam odpowiedzi!
> Jak mozecie odpowieedzcie na moje pytania!!

http://www.google.com/search?q=thc%20site%3Ahyperrea
l.info
tu napewno bedzie

--
best regards,
scream (at)w.pl

5. Data: 2004-08-01 09:43:39

Od: "Betterman" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej z tego co wiem - ale lekarzem ani zdnym specjalista wiec moge sie mylic:

> a) Gdzie w organizmie utrzymuje sie ten zwiazek po wchlonieciu?
w tkance tluszczowej
> b) Ile czasu utrzymuje sie w organizmie?
do pol roku, zalezy jak duzo paliles wczesniej
> c) Jak bada sie jego zawartość w organiźmie?
badanie moczu i krwi
> d) Jak przyspieszyć wydalanie z organizmu tego związku?
skoro w tkance tluszczowej to moze dieta i intensywne cwiczenia?? zgubisz
brzuszek nabierzesz miesni i moze Ci wyleci z glowy glupota jaka jest trawa

pozdrawiam

betterman

PS olej dragi! zobacz sobie film requiem dla snu (przede wszystkim),
trainspotting, ze zycie ma sens to moze zrozumiesz ze nie warto, albo
odwiedz jakis osrodek (monaru np) jako wolontariusz i pogadaj z tymi ludzmi

pytanie na temat badania krwi
pomylka w laboratorium czy cos innego?
Co sądzicie o ...
KTgłowy