pytanie na temat badania krwi

1. Data: 2004-07-28 19:21:18

Temat: pytanie na temat badania krwi
Od: "BlackAngel" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam jeszcze jedno pytanko.
Mialam robione wczoraj pobieranie krwi.
wiem ze trzeba miec zacisnieta piesc.
ja przez glupote rozluznilam piastke jeszcze kiedy igla byla w zyle.(ale
probka juz zostala krwia napelniona)
w Momencie keidy rozluznilam te piostke a igl anei zostala z zyly
wyciagnieta poczulam takie straszne napiecie i naciagniecie w nadgarstku.
Nie wiem co to bylo. czy to cos z zyly. w kazdym razie przy niektorych
ruchach nadgarstkiem odczuwam tak krociutko to jeszcze dzisiaj. tzn to
napiecie i naciagniecie. jest to dosc nieprzyjemne. Czy to przejdzie?

2. Data: 2004-07-29 08:51:09

Temat: Re: pytanie na temat badania krwi
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BlackAngel" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> mam jeszcze jedno pytanko.
> Mialam robione wczoraj pobieranie krwi.
> wiem ze trzeba miec zacisnieta piesc.

Zaciska sie, czasem trzeba piescia popracowac-sciskac, puszczac dla napiecia
zyl (zeby wyszly), puszcza sie gdy igla jest w zyle (pobiera sie krew).
Niechcacy zrobilas prawidlowo:) Ten bol - nie wiem, moze zbyt mocno
scisnelas i nagle puscilas piesc?
Dziwi mnie tylko, ze pani, ktora pobierala ci krew nie informowala cie na
biezaco co masz robic.

Iwona

3. Data: 2004-07-29 10:06:13

Od: "BlackAngel" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tzn informowala mnie, ale wtedy wlasnie nic nie powiedziala a ja rozluznilam
dlon.. i z rany mimo iz byla tam igla zaczela bardzo mocno leciec krew.
a teraz juz wiem z czego to jest. jak naciskam zyle w tym miejscu gdzie byla
kluta to sie napina i wlasnie najbardziej to czuje w poblizu nadgarstka.
albo jak sztywno prostuje reke to tez.
mam isc z tym do lekarza czy samo przejdzie?

4. Data: 2004-08-03 17:45:34

Od: "ogocha" <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> albo jak sztywno prostuje reke to tez.
> mam isc z tym do lekarza czy samo przejdzie?

Samo przejdzie, tylko nie molestuj tej zyly ciąglym naciskaniem :-) Daj jej
się zregenerowac po kłuciu :-))

pozdrawiam,

Gocha

P.S. A jeśli chodzi o Twój poprzedni post - daj ponownie próbki do badania.

pomylka w laboratorium czy cos innego?
Co sądzicie o ...
KTgłowy
wypadanie włosów