Problem z penisem

1. Data: 2004-07-28 20:01:37

Temat: Problem z penisem
Od: "ThomPL" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

problem dosyc wstydliwy ale w koncu trzeba cos z tym zrobic :/

od jakiegos czasu na moim penisie pojawia sie dziwna nie wiem jak to
okreslic hmm maź, substancja. Nieprzyjemnie pachnie i przy pocieraniu
zoledzia i napletka schodzi i jakyby zbira sie w kawalki nazwijmy to "sera"
Niezbyt ladnie to pachnie i raczej nie jest normalne :( Myje sie juz tam 4
razy dziennie ale ie pomaga :( przej jakis czas bralem tabletki Flumrycon,
flumrcion - nie pamietam dokladnie jak sie nazywala - zreszta tez nie
pomogla prawie wogole. Podejzewam ze to jakis grzyb czy cos :( Prosze o
porade co to moze byc i do jakiego lekarza powinienem sie z tym zwrocic.

Z gory dziekuje za wszelka pomoc i powazne odpowiedzi

Nie bede pisal ze z zartownisiami nie bede dyskutowal bo to i tak nic nie da

pozdrawiam serdecznie i czekam na odpowiedzi

Thom

2. Data: 2004-07-28 23:00:11

Temat: Re: Problem z penisem
Od: "Meserszmit" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ThomPL" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
da

> pozdrawiam serdecznie i czekam na odpowiedzi

może wystarczy raz dziennie umyć, częste mycie niszczy naturalną ochronę
organizmu przed grzybami. Moze sie myle

3. Data: 2004-07-29 07:39:44

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Meserszmit" <m...@b...pl> napisał(a)
wnews:ce9b58$5e5$1@pyro.tvk.wroc.pl:

> może wystarczy raz dziennie umyć, częste mycie niszczy naturalną ochronę
> organizmu przed grzybami. Moze sie myle

No i niech sie myje plynem do higieny intymnej a nie np mydlem.

--
Pozdr. Hektor

4. Data: 2004-07-29 08:09:57

Od: "Trasher" <t...@c...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i niech sie myje plynem do higieny intymnej a nie np mydlem.

Czy mydlo antybakteryjne alboli szare sie do tego nadaja?

5. Data: 2004-07-29 14:02:12

Od: "Arek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

polecam smarowanie 2 razy dziennie gruba warstwa masci clotrimazol, no i
odwiedzic lekarza androloga

6. Data: 2004-07-29 14:30:57

Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arek" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> polecam smarowanie 2 razy dziennie gruba warstwa masci clotrimazol, no i
> odwiedzic lekarza androloga

Androloga? Po co?
Chyba raczej urologa lub dermatologa........... (ze wskazniem na tego
drugiego, a i skierowania nie trzeba.........)
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

7. Data: 2004-07-30 01:42:45

Od: "Agba" <a...@n...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

przecież to grzybica i tyle. tylko do lekarza, mycie nawet 10 razy dziennie
nie pomoże. Mozesz iść do lekrza internisty tez pomoże.

8. Data: 2004-07-30 13:27:52

Od: "marqzik" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba raczej urologa lub dermatologa........... (ze wskazniem na tego
> drugiego, a i skierowania nie trzeba.........)

kazdy z nich bedzie dobry jolu :))))

A tak na marginesie przynajmniej jeden z nich powinen byc przynajmniej
odiwedzony...
to moze byc nic,,,, a moze byc grzybica... chociaż na żołedzi zwykle się nie
pojawiają obiawy...
lekarz... tiw (tylko i wyłącznie)!

9. Data: 2004-07-30 16:47:50

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 30 Jul 2004 13:27:52 GMT, marqzik wrote:

> kazdy z nich bedzie dobry jolu :))))

Ta, bardzo dobry.

Endokrynolog będzie dobry na zmiany skórne? Albo chirurg? Zastanów się
co piszesz.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

10. Data: 2004-07-30 18:08:13

Od: "P J" <y...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tego co kiedyś słyszałem to to całkiem normalne. To jest, zdaje się,
odkładająca się w "zakamarkach" sperma i mocz. Chyba nie jest to groźne, o
ile nie jest tego za dużo.

THC
pytanie na temat badania krwi
pomylka w laboratorium czy cos innego?