TOP TEN nie zauważyliście najważniejszego!

1. Data: 2005-03-03 12:41:25

Temat: TOP TEN nie zauważyliście najważniejszego!
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Skupiliśmy się na wypisywaniu naszych ulubionych, a przecież Andrzej
pisał o tym, że (w skrócie) nasze TOP TEN dużo mówi o naszym stosunku do
życia i że on (Andrzej) ma zupełnie inne ulubione, niż jego żona. I tu
się zastanawiam... Bo mój mąż i ja mamy na pewno zupełnie różne ulubione
książki i filmy. Co więcej, ja nawet nie czytałam jego ulubionej (bo
pewnie byłaby to jakaś teoria końcówek albo debiutów, hi hi) a on nie
czytał moich. Nawet na moich ulubionych filmach mój TŻ się z reguły
nudzi (no może poza "Gladiatorem")... I co? Dalej się zastnawiać? :-)

Pozdrawiam
Ewa

2. Data: 2005-03-03 15:42:47

Temat: Re: TOP TEN nie zauważyliście najważniejszego!
Od: Andrzej Garapich <garapich malpa isez kropka pan kropka krakow kropka pl a t...@t...zmyłka> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 03 Mar 2005 13:41:25 +0100, medea <e...@p...fm> pisze:

> [...]
>pisał o tym, że (w skrócie) nasze TOP TEN dużo mówi o naszym stosunku do
>życia i że on (Andrzej) ma zupełnie inne ulubione, niż jego żona. I tu

No wlasnie...
Bo kiedys znajomy, jak na ten tema opowiadalem zwrocil uwage, ze
to, co ja wybralem, opowiada przewaznie o jakich pokreconych
zwiazkach damsko meskich. Gdzie facet kompletnie sobie nie
moze dac rady poniewaz kogos tam kocha, i gdyby tej kobiety
nie bylo, zycie pozornie byloby o wiele prostsze...

Co do Twoich:
"Imię róży"

Niestety najpierw widzialem film :-(

"Mistrz i Małgorzata"

No tak, skleproza. Wylatuje Bohl, wpada Bulchakow.
W zwiazku z tym moja strefa medaowa wyglada teraz tak:

"Luk triumfalny", "Matier i Margarita" i "Nieznosna lekość".

"Dzieje grzechu" (które czytałam w stanie beznadziejnego zakochania; a
końcówkę, kiedy Ewa Pobratymska zamyka na zawsze swe oczy wpatrzone w
ukochanego Łukasza, czytałam masochistycznie przez tydzień, zanosząc
się artystycznym szlochem i rzucając książką o podłogę :-)).

Ja to mialem zawsze przy pogrzebie Wolodyjowsiego :-(((
Do dzisiaj chce mi sie plakac, jak sobie przypomne.

Jeśli chodzi o filmy, to trochę mi łatwiej będzie:
"Przełamując fale"

Tak, pasuje do mnie. Tez historia pokopanego zwiazku.

"Jedyna prawdziwa rzecz" (przepiękny film z Meryl Streep, którą w
ogóle uwielbiam)

nie znam.

"Gladaiator" (za cudowną muzykę i śpiew Lizy Gerard))

Ale film... taki Hrabia Monte Christo w wydaniu rzymskim.

pozdrawiam serdecznie
Andrzej Garapich

--
Kto w młodości był socjalistą
ten na starość będzie świnią

3. Data: 2005-03-03 15:50:37

Temat: Re: TOP TEN nie zauważyli?cie najważniejszego!
Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej Garapich" wrote
> Bo kiedys znajomy, jak na ten tema opowiadalem zwrocil uwage, ze
> to, co ja wybralem, opowiada przewaznie o jakich pokreconych
> zwiazkach damsko meskich. "

A co to znaczy, kiedy ulubione filmy to mało wyrafinowane komedie w stylu
"Hot Shots"?

Małgośka

4. Data: 2005-03-03 15:54:22

Od: Andrzej Garapich <garapich malpa isez kropka pan kropka krakow kropka pl a t...@t...zmyłka> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 3 Mar 2005 16:50:37 +0100, "kolorowa" <v...@a...pl> pisze:

>A co to znaczy, kiedy ulubione filmy to mało wyrafinowane komedie w stylu
>"Hot Shots"?

A masz akwarium? :-)

pozdrawiam serdecznie
Andrzej Garapich

5. Data: 2005-03-03 16:13:06

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej Garapich" wrote

> A masz akwarium? :-)

Nie, dlaczego?

Małgośka

6. Data: 2005-03-03 16:18:10

Od: Andrzej Garapich <garapich malpa isez kropka pan kropka krakow kropka pl a t...@t...zmyłka> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 3 Mar 2005 17:13:06 +0100, "kolorowa" <v...@a...pl> pisze:

>Nie, dlaczego?

Sorry, stary i niezbyt mądry dowcip mi się przypomiał.
Odpowiadając na Twoje pytanie: nie wiem.

pozdrawiam serdecznie
Andrzej Garapich

7. Data: 2005-03-03 16:27:21

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Garapich napisał(a):

> Co do Twoich:
> "Imię róży"
>
> Niestety najpierw widzialem film :-(

Ja też, co wcale mi nie przeszkadza w lubieniu książki. Film tez był
świetny, no ale musiałam się ograniczyć do trzech.

> "Luk triumfalny",

Swego czasu tez pewnie bym podała "Łuk Triumfalny". Też wiąże się z
osobistymi przeżyciami. Zwłaszcza z szukaniem po wrocławskich knajpach
Calvadosa :-). Jakieś 9 lat temu ciężko z tym było, ale znalazł się i
byłam rozczarowana :-).

> Jeśli chodzi o filmy, to trochę mi łatwiej będzie:
> "Przełamując fale"
>
> Tak, pasuje do mnie. Tez historia pokopanego zwiazku.

No i bardzo pasuje do mojego lubienia płakania na filmach :-).

> "Jedyna prawdziwa rzecz" (przepiękny film z Meryl Streep, którą w
> ogóle uwielbiam)
>
> nie znam.

Polecam, świetny film. Raczej nie o "pokopanym" związku, no chyba że
matki z córką. Naprawdę piękny film, mają go w Beverly Hills'ie.

Pozdrawiam
Ewa

8. Data: 2005-03-03 16:59:13

Od: "Kaszycha" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kolorowa" <v...@a...pl> napisał w wiadomości

> "Andrzej Garapich" wrote
>
> A co to znaczy, kiedy ulubione filmy to mało wyrafinowane komedie w stylu
> "Hot Shots"?

Że potrzebujesz relaksu i odpoczynku....Obserwuję to u siebie

Kaśka

9. Data: 2005-03-03 17:02:51

Od: Andrzej Garapich <garapich malpa isez kropka pan kropka krakow kropka pl a t...@t...zmyłka> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 03 Mar 2005 17:27:21 +0100, medea <e...@p...fm> pisze:

>Ja też, co wcale mi nie przeszkadza w lubieniu książki. Film tez był
>świetny, no ale musiałam się ograniczyć do trzech.

Owszem, swietny, ale nie strefa medalowa. Czy ja wiem, czy
wychodząc z kina stalem sie inny czy bogatszy?
Na 4 - 5 miejscu dałbym "Kabaret", "Piknik pod wisząca skałą",
"Misja" i "Ojciec chrzestny".

> [...]
>osobistymi przeżyciami. Zwłaszcza z szukaniem po wrocławskich knajpach
>Calvadosa :-). Jakieś 9 lat temu ciężko z tym było, ale znalazł się i

Eeeee, calvados pyszny jest!

>No i bardzo pasuje do mojego lubienia płakania na filmach :-).

A nie płakałaś na "Misji"?

>Polecam, świetny film. Raczej nie o "pokopanym" związku, no chyba że
>matki z córką. Naprawdę piękny film, mają go w Beverly Hills'ie.

Dzieki, obejrze przy najbliższej okazji.

pozdrawiam serdecznie
Andrzej Garapich

10. Data: 2005-03-03 17:11:15

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kaszycha" wrote
A co to znaczy, kiedy ulubione filmy to mało wyrafinowane komedie w stylu

> Że potrzebujesz relaksu i odpoczynku....

Ale to nie moje ulubione filmy:)
Znam dwie takie osoby. Jeżeli chodzi o jedną z nich, to nie ulega
wątpliwości, że diagnoza jest trafna: długa i intensywna praca umysłowa
wymaga odreagowania. Jeśli chodzi o tę drugą osobę, to nie mogę jej
rozszyfrować.

Małgośka

Cytat z filmu (ang)
Re: Do idealnych rodziców!