TRAFNE..

51. Data: 2009-08-05 13:04:39

Temat: Re: TRAFNE..
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie jadrys <C...@y...com> tak oto plecie:

> I tak bym Cię kochał - za Twoją inteligencję..

Gorzej już nie mogłeś dowalić!

Qra, na łopatkach

52. Data: 2009-08-05 13:13:20

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Usenecie Panslavista <p...@w...pl> tak oto plecie:

> Ja nie do Ciebie rozmawiam, ja do jadrysa.
>
> Qra

Hm, komplementuję kobiety bez zamówienia...

53. Data: 2009-08-05 13:15:00

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" <C...@y...com> napisał w wiadomości

> Z Nią.. Ja będę za sekundanta. Przecież nie zostawię was sam na sam..

Nie ma mowy. Najpierw dziennikarka śledcza, a później prześladowcza. Dwoje
to za dużo, tak to tylko w obecności Marudy, Panie Rączkowski.

54. Data: 2009-08-05 13:15:52

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I tak bym Cię kochał - za Twoją inteligencję..

Coś mi się wydaje, ze ta kobieta to córuś z tej krakowskiej...

55. Data: 2009-08-05 21:12:00

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> Użytkownik "jadrys" <C...@y...com> napisał w wiadomości

> Coś mi się wydaje, ze ta kobieta to córuś z tej krakowskiej...

Chyba Qruś z miasta Qrnika.

56. Data: 2009-08-05 21:12:15

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie jadrys <C...@y...com> tak oto plecie:

> Gorzej już nie mogłeś dowalić!
>
> Qra, na łopatkach

I zaznaczam że to nie był wcale komplement..

57. Data: 2009-08-05 21:12:32

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> coś jak "kung fuj" czy "udo".

A na czym ta "krova" polega?

58. Data: 2009-08-05 21:13:47

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> Użytkownik "jadrys" <C...@y...com> napisał w wiadomości

> Nie ma mowy. Najpierw dziennikarka śledcza, a później prześladowcza. Dwoje
> to za dużo, tak to tylko w obecności Marudy, Panie Rączkowski.

A więc ustalone.. To kiedy i gdzie?

59. Data: 2009-08-06 04:40:44

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kogokolwiek...

> To ja w takim wypadku wystawię do pojedynku moją kobitę, jest młodsza i
> silniejsza ode mnie... Ale ostrzegam - ćwiczy coś wschodniego, Jogę czy
> coś podobnego..

Baba-ninja?!

60. Data: 2009-08-06 04:41:44

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz, myślę że z Twojej strony nic by jej nie groziło, i to nie z tego
> powodu że Ty kobiet nie bijesz.. Ona ma naprawdę siłę konia. Jak mnie
> nieraz chwyci, to mimo moich ponad 100 kg, wagi, nie mogę się ruszyć...

Będę musiał uważać na moje klejnoty...

czy ja zwariowałem?
CAFNIETY PARCHOLEC ?!
PARCHY SIE STRZELAJA !!!
Dla przypomnienia tego co ważne i nie zapominać.
He..he