TSH

1. Data: 2007-02-13 17:49:04

Temat: TSH
Od: "Karolina" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Pobrano mi wczoraj krew w celu oznaczenia hormonu TSH. Byłam dzis
odebrać wynik badania i dowiedziałam się, że zabrakło im odczynnika do
wykonania oznaczenia (porażka). Moje pytanie: ile czasu można przechowywać
krew? Czy będzie to miało jakiś wpływ na wynik badania? Z góry dziękuję.

2. Data: 2007-02-14 10:19:02

Temat: Re: TSH
Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina" <c...@t...pl> napisał w wiadomości
news:533f3$45d1fa12...Moje pytanie: ile czasu można przechowywać
> krew? Czy będzie to miało jakiś wpływ na wynik badania? Z góry dziękuję.
zamrozoną surowicę można przechowywać dosyć długo, nie ma to wpływu na wynik
pozdrawiam A

3. Data: 2007-02-14 10:27:54

Od: wirgo <k...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Karolina napisał(a):
> [...]
> krew? Czy będzie to miało jakiś wpływ na wynik badania? Z góry dziękuję.

W przypadku badania TSH w stanie zamrozenia surowicy do 2 m-cy.
Dobrze odseparowana surowica i dosc szybko zamrozona w tenp ponizej 20*C nie
am zadnego wplywu na wyniki.

Wirgo
(Mam gugla i nie zawaham się go użyć.)

4. Data: 2007-02-14 17:32:30

Od: "Rys" <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W odpowiednich warunkach krew moze byc przechowywana bardzo dlugo i
nie nalezy martwic sie o wyniki.

Tarczyca?
wypadek na nartach
UKG + kardiolog - gdzie? (Katowice/Śląsk)
serce?
Prośba o interpretacje wynikow-lekarz dopiera za 2 tyg