TVN - Pod Napieciem

1. Data: 2000-11-19 21:07:42

Temat: TVN - Pod Napieciem
Od: "Rince" <g...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kurator wystawy SADZI (nie wie, na pewno) ze Uchanski mial prawa autorskie
do zdjec.

Kurator wystawy zaprzecza, ze powiedzial w rozmowie telefonicznej, ze
Olbrychski to ponoc 'upadajacy aktorzyna' - czyzby nie wiedzial,ze bedzie w
TV i tylko przez telefon byl mocny?

Rottenbergowa jedyne chyba co potrafi, to wywalac z pracy.

Do wszystkich, ktorzy darza Olbrychskiego jakimis wyjatkowo negatywnymi
uczuciami : gdyby wystapil na droge sadowa w TYM panstwie, to jak kazdy NIC
SENSOWNEGO by nie zdzialal. Dopiero ta akcja sprawila, ze wystawe
zabezpieczono i nie jest ona dostepna.

Wyniki Audiotele w TVN pod koniec:

Popiera Daniela : 7095
Jest przeciw : 1117

Oto slowo ludu...

--
Rince

1. Data: 2000-11-19 21:21:50

Temat: Re: TVN - Pod Napieciem
Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rince <g...@f...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8v9fjf$1rs$...@n...tpi.pl...
> [...]
NIC
> SENSOWNEGO by nie zdzialal. Dopiero ta akcja sprawila, ze wystawe

Też oglądałem.
Oto mój komentarz - Tako rzecze Rince
Mój komentarz jest zbyteczny, jego wypowiedź wystarczy. Ma rację.
Pozdrawiam Go serdecznie.
--
Marcin Wojtkowiak
m...@p...onet.pl

1. Data: 2000-11-19 22:02:17

Od: "kewyck" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mial powod tylko mogl to troche inaczej zrobic:)

kewyck

1. Data: 2000-11-19 22:28:36

Od: "Bizos" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
prawa autorskie
> do zdjec.
>
> Rottenbergowa jedyne chyba co potrafi, to wywalac z pracy.

Jeżeli ktoś nie wykonuja swoich obowiązków jak należy tylko
pada plackiem przed aktorskim nazwiskiem
to wcale jej się nie dziwię.
To zauwazyłeś, a to, że nikt z pozostaych aktorów nie chiał
O. towarzyszyć w tym spktaklu to cię nie zastanowiło
dlaczego?
Mikulski i reszta po prostu mają klasę i wiedzą jak się
winni zachować kulturalni ludzie .
Nie piszesz też o Starowiejskim, który własnie próbował
dorobić "artysytczną" otoczkę dla zachowania O.
Uśmiech politowania. Każdy występek tego typu mozna okreslić
tak samo (wg Starowiejskiego). Nawet jak ktoś komuś w pysk
da.
"artysytyczna" wypowiedź.

[... ...]
> zabezpieczono i nie jest ona dostepna.
>
> Wyniki Audiotele w TVN pod koniec:
>
> Popiera Daniela : 7095
> Jest przeciw : 1117
>
> Oto slowo ludu...
Nie zawsze vox populi znaczy vox Dei.
I nie znaczy, że lud ma rację. W 1933 i latach dalszych też
było słowo ludu i co z tego zostało?

pzdr.
st.b.

1. Data: 2000-11-19 22:38:10

Od: "Tomek" <t...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ze wzgledu na bardzo sprawne przeprowadzenie akcji proponuje powolac
Olbrychskiego Daniela do zwalczania wszystkiego, co w Polsce niedobre,
nieuczciwe i niepoprawne. Niech posieka portfele urzednikow bioracych
lapowki, niech potarga "kupione" prawa jazdy, niech spali mandaty poselskie
ludzi zamieszanych w afery itd itp. Ludzie! Przeciez zyjemy w Panstwie prawa
i trzeba jakichs norm przestrzegac, bo od tego zaczyna sie normalnosc.
I pamietam - mowiac o tym - ze kazdy ma inne poglady i za co innego chcialby
walczyc szabelka.

Trzymajcie sie mocno,
Tomek

1. Data: 2000-11-19 23:46:07

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek wrote:
[..]
> Przeciez zyjemy w Panstwie prawa
[..]

Bucha cha cha cha cha cha !!!!!!!

Sorki, ale ubawiło mnie to niepomiernie ;))

pozdrawiam
Arek

--
100 złotych nagrody na http://www.eteria.net !
Po prostu wpisz szukane słowo w naszej wyszukiwarce i popatrz na liczbę

1. Data: 2000-11-20 00:24:37

Od: "Plonk" <p...@p...na.niusy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

>"Rince" <g...@f...pl>

>Popiera Daniela : 7095
>Jest przeciw : 1117

>Oto slowo ludu...
A która część tego ludu była w tej galerii ?

--
Przefiltrowane przez Pierwszy Polski Filtr Nius

1. Data: 2000-11-20 00:25:49

Od: "jacob bekker" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

"Rince" <g...@f...pl> wrote in message news:8v9fjf$1rs$1@news.tpi.pl...

> [...]
NIC
> SENSOWNEGO by nie zdzialal. Dopiero ta akcja sprawila, ze wystawe

Slussznie! Poniewaz na sady nie ma co liczyc, bierzmy prawo w swoje rece.
Doprowadzmy kraj do anarchii. Po co nam w ogole rzad i prawo?
"Robta co chceta"!

jakub

1. Data: 2000-11-20 00:34:36

Od: "kewyck" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wyniki Audiotele w TVN pod koniec:
>
> Popiera Daniela : 7095
> Jest przeciw : 1117
>
> Oto slowo ludu...

mam pomysl po co wybory, referanda, sady, kolegia
robmy audio tele:)

Kewyck

1. Data: 2000-11-20 02:08:37

Od: "Plonk" <p...@p...na.niusy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

>"jacob bekker" <j...@f...net>

>Slussznie! Poniewaz na sady nie ma co liczyc, bierzmy prawo w swoje rece.
Doprowadzmy kraj do anarchii. Po co nam w ogole rzad i prawo? "Robta co
chceta"!
Mylisz anarchię z wandalizmem pewnie tak samo jak socjalistów ze
złodziejami.

--
Przefiltrowane przez Pierwszy Polski Filtr Nius

Rola wyglądu fizycznego w miłości
Rak? albo nie?
szukam...
Jak to się teraz robi ?