Taka roslina

1. Data: 2002-04-25 11:59:01

Temat: Taka roslina
Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

Sluchajcie, jest taka roslina w ksztalcie rabarbaru ale dochodzaca do 180
cm. Nie wiem, jak to sie nazywa i dlatego Was sie pytam. Gdzies to kiedys
wodzialem. Na zime traci liscie a potem odrasta. Chcialbym to miec ze
wzgledu na dzieciarnie, zeby sie tam mozna bylo w chowanego bawic. Czy ktos
z Was to hoduje? Czy nadaje sie to do zabawy? Czy jest to trujace, klujace
itd?

Irek

2. Data: 2002-04-25 12:39:58

Temat: Re: Taka roslina
Od: "Lech" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sluchajcie, jest taka roslina w ksztalcie rabarbaru ale dochodzaca do 180
> cm. Nie wiem, jak to sie nazywa i dlatego Was sie pytam. Gdzies to kiedys
> wodzialem. Na zime traci liscie a potem odrasta. Chcialbym to miec ze

Nie wiem czy o to ci chodzi, ale zobacz tutaj:

http://www.ogrodnik.pl/ogrody/ogrody_08_23.asp

Mysle o barszczu olbrzymim

Lech

3. Data: 2002-04-25 12:55:20

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Lech" <k...@s...pl> schrieb im Newsbeitrag

> Nie wiem czy o to ci chodzi, ale zobacz tutaj:
>
> http://www.ogrodnik.pl/ogrody/ogrody_08_23.asp
>
> Mysle o barszczu olbrzymim
>
> Lech

Tak, to jest chyba to. Teraz moge o to popytac. Wiecej tam ciekawych
olbrzymow. Dziekuje.

Irek

4. Data: 2002-04-25 13:00:45

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy" <0...@m...pl> schrieb im Newsbeitrag

> Rącznik?
> http://www.ogrodnik.pl/ogrody/ogrody_27_06.asp
> Albo Magda ma cos u siebie, zdaje się, ze zdjęcie jest na stronie Krzyśka
> M.
> --
> Pozdr. Jerzy Nowak
>
> "Remember that ignorance is expensive. Own a good set of encyclopedia."
> http://www.wiw.pl/biblioteka/encyklopedia/

Cos pamietam, ze to byla wieloletnia roslina. Trzeba bylo tylko miejsce skad
wyrasta przykrywac na zime. Ale ten racznik tez niczemu sobie. A co
polecalbys na zaslanianie kompostnika. Tak by jesienia bylo miejsce do
manewrow taczka i przerzucania? Najpierw chcialem zasadic cos na stale a
potem zrezygnowalem na rzecz czegos sezonowego, co wysoko i gesto rosnie.
Pod wyzej podanym adresem pewnie cos znajde ale ja len wole skorzystac z
gotowego doswiadczenia.

Irek

5. Data: 2002-04-25 13:13:32

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2002-04-25 13:25:08

Od: "rafal" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Obie są BARDZO szkodliwe, zwłaszcza dla dzieci!!!!
O barszczu już nieraz było głośno, wywołuje jakieś zatrucia i oparzenia a
rączniek to śmiertelna trucizna w razie gdyby został zjedzony. Więc może
lepiej byłoby poszukać czegoś innego tej wielkości

7. Data: 2002-04-25 13:45:11

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Irek Zablocki

[...]

Ty myslisz :-) o Gunnera manicata ,liscie do 2.5m wysokosci; Kolumbia
,Brayzylia i Park Krajobrazowy Wzniesień Łódzkich.

Boguslaw Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

8. Data: 2002-04-25 14:01:20

Od: "Michal Misiurewicz" <n...@n...nospam> szukaj wiadomości tego autora

"rafal" <a...@i...pl> wrote in message
> Obie są BARDZO szkodliwe, zwłaszcza dla dzieci!!!!
> O barszczu już nieraz było głośno, wywołuje jakieś zatrucia i oparzenia a
> rączniek to śmiertelna trucizna w razie gdyby został zjedzony.

Z racznika robi sie rycyne. Niekoniecznie smiertelna, ale baaaaaardzo
nieprzyjemna.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

9. Data: 2002-04-25 14:15:53

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości

> Ty myslisz :-) o Gunnera manicata ,liscie do 2.5m wysokosci; Kolumbia
> ,Brayzylia i Park Krajobrazowy Wzniesień Łódzkich.
>
> Boguslaw Radzimierski.

Zgadza się, gunera, Bogusław ma rację. Podobno jednak bardzo wrażliwa na
mróz w naszym klimacie. Marznie nawet pod dobrym przykryciem.
Majka

10. Data: 2002-04-25 15:51:57

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Majka

>Zgadza się, gunera, Bogusław ma rację. Podobno jednak bardzo wrażliwa na
>mróz w naszym klimacie. Marznie nawet pod dobrym przykryciem.
>Majka

Sprawa jest prosta na zime kilka workow torfu,plachta z folii i liscie.
Wlasnie dzisiaj sie obudzila zrzucajac zimowe okrycie.
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

winobluszcz - fo ever
Kosiarka - jaką wybrać?