winobluszcz - fo ever

1. Data: 2002-04-25 11:27:00

Temat: Re: winobluszcz - fo ever
Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin" <m...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
news:aa8prc$pr$1@news.onet.pl...
> Czy jest jakas roslina pnaca typu winobluszcz ktora nie zrzuca lisci na
zime
> ???

Lonicera henryi.

Irek

2. Data: 2002-04-25 11:39:56

Temat: winobluszcz - fo ever
Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2002-04-25 11:54:17

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Irek Zablocki" <i...@w...de> napisał w wiadomości

> Jak to wyglada i jak sie hoduje i czy mozna dostac ??? Oraz jakie sa
> przyrosty roczne ???

Pytaj madrzejszych ode mnie. Ja tu sam czesciej zadaje pytania niz
odpowiadam. Przyrosty roczne o ile pamietam, do 6 m. A moze to max. dlugosc?
Wiem tylko ze bardzo szybko rosnie. W moim klimacie udaje sie wspaniale i
nie przemarza. Co do reszty, to najlepiej poszukaj w sieci lub w archiwum.

Irek

4. Data: 2002-04-25 12:00:10

Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2002-04-25 12:26:45

Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie przemarza. Co do reszty, to najlepiej poszukaj w sieci lub w archiwum.

A wjakim ty klimacie mieszkasz ??? O ile mozna zapytac ??? I gdzie mozna w
sieci znalezc cos na ten temat ???
Z gory dziekuje

6. Data: 2002-04-25 12:30:41

Od: "Lech" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie przemarza. Co do reszty, to najlepiej poszukaj w sieci lub w archiwum.

Z tego, co ja wyczytałem , to osiąga 3 m wysokości (przyrasta 1 m rocznie).
Mrozoodporność umiarkowana, w ostre zimy marznie. Ale to rzeczy z książek,
nie znam tej odmiany z autopsji

Lech

7. Data: 2002-04-25 12:34:46

Od: "Lech" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A wjakim ty klimacie mieszkasz ??? O ile mozna zapytac ??? I gdzie mozna w
> sieci znalezc cos na ten temat ???
> Z gory dziekuje

Zobacz np. tutaj:
http://www.clematis.com.pl/wms/

Lech

8. Data: 2002-04-25 13:03:50

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

> A wjakim ty klimacie mieszkasz ??? O ile mozna zapytac ??? I gdzie mozna w
> sieci znalezc cos na ten temat ???
> Z gory dziekuje

Mieszkam na wysokosci Hanoweru w kierunku na zachod i tutaj zimy sa
cieplejsze. Niektore dzieci do piatego roku zycia sniegu na oczy nie widza.
Moje lonicery maja sie wiec dobrze ale w Bieszczadach moze byc za zimno.

Irek

9. Data: 2002-04-26 20:45:51

Od: "AO" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy jest jakas roslina pnaca typu winobluszcz ktora nie zrzuca lisci na
zime
> ???

Bluszcz i trzmielina. Wiciokrzewy sie wija i niezbyt odporne na mroz.

Pozdrawiam
Andrzej Opejda
http://www.arboretum.pl
http://www.sieciogrod.pl

10. Data: 2002-04-29 04:21:40

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AO" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Marcin" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> zime
>
> Bluszcz i trzmielina. Wiciokrzewy sie wija i niezbyt odporne na mroz.

Co do bluszczu to zgoda , ale trzmielina ???
Raczej to duże krzewy .

J.Krzysztof Chiliński - Serwis "muszlowcowy"
j...@p...pl j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch1
j...@i...pl - http://www.tymofarm.pl/

Kosiarka - jaką wybrać?
winobluszcz i powojnik