Take me to church!

11. Data: 2020-03-14 08:51:37

Temat: Re: Take me to church!
Od: Chiron <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 13 marca 2020 10:12:17 UTC+1 użytkownik XL napisał:
> https://m.niedziela.pl/artykul/22853/Chodzenie-do-ko
sciola-wydluza-zycie

> --
> XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:
> https://www.homoseksualizm.edu.pl/terapia/faq/337-mi

Witam po latach :-) Co u Ciebie dobrego? Jeśli chodzi o chodzenie do kościoła- to
polecam Tradycję Łacińską. Uczęszczasz na msze przedsoborowe?
--
serdecznie pozdrawiam
Chiron

12. Data: 2020-03-14 09:24:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <i...@g...com> wrote:
> [...]
>
> Witam po latach :-) Co u Ciebie dobrego? Jeśli chodzi o chodzenie do
> kościoła- to polecam Tradycję Łacińską. Uczęszczasz na msze przedsoborowe?

Witaj, Chirku!
Nie jestem wzorem w tym względzie, delikatnie mówiąc. Mea culpa. Ale mój
Mąż będzie, modlę się o to, długo żył i stara się mnie do tego delikatnie
mobilizować :-)

U mnie OK. Prawdopodobnie trzy tygodnie temu przeszłam infekcję
koronawirusem, ale nie robiłam testu - siedzę w domu i liczę zapasy -
starczą na pół roku jak zawsze :-)

Co u Ciebie?
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony: