Takiego wina nie miałem.

31. Data: 2012-11-07 08:49:04

Temat: Re: Takiego wina nie miałem.
Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:1s9daf5tff1nq$.65tyut2fxspm.dlg@40tude.net...

> No własnie coraz mniej jem tych różnych rzeczy :-)

A proste nieskomplikowane pytanie zadam. W jakim sklepie najczęściej
kupujesz śmietanę?

Marek

32. Data: 2012-11-07 11:07:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 7 Nov 2012 09:49:04 +0100, 4CX250 napisał(a):

> A proste nieskomplikowane pytanie zadam. W jakim sklepie najczęściej
> kupujesz śmietanę?

U mojej pani Baby. Dwa domy dalej.
Tudzież ser, mleko i jajka.

Śmietanie to aż zdjęcie zrobię i zamieszczę: jak nabieram ją łyżką ze
słoika i odwracam łyżkę do góry zagłębieniem, to śmietana ani się ruszy i
tak choćby godzinę - nie spadnie. Kolor ma piękny, kremowy, można używać na
chleb zamiast masła.
Mleko odbieram świeżo po doju, jeszcze ciepłe - o 18-ej. Jak go nie
zagotuję od razu, to wstawiam do lodówki i rano mam 1/3 obj. śmietanki,
którą sciągam wężykiem i zagotowuję - jest potem do kawy.
Ser., ach, ser... tu nie ma słów dla opisu, bo jak opisać mieszczuchowi ser
z nieodciąganego mleka, taki prawdziwy, z białymi i kremowymi grudkami w
przekroju, ach :-)

(by XL)

33. Data: 2012-11-07 12:05:45

Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>U mojej pani Baby. Dwa domy dalej.
OK. Bo są ludzie co kupują smieci w biednej bronce albo w stonce czy
biedronce jak kto woli czy innych marketqach. W stonce śmietany nie
uświadczysz. Mają coś z napisem śmietana ale to jest zespół zagęstników i
innych składników tablicy Mendelejewa.

> Ser., ach, ser... tu nie ma słów dla opisu, bo jak opisać mieszczuchowi
> ser
> z nieodciąganego mleka, taki prawdziwy, z białymi i kremowymi grudkami w
> przekroju, ach :-)

Mnie, mieszczuchowi do pracy znajoma przynosi takie rzeczy. Jajka, chleb
swojski, ser. Tylko mleka świeżego prosto od krowy nie toleruję ale miałem
dość czasu aby wypić tego sporo. Od sąsiada kupuję ziemniaki, w ogrodzie
warzywa i zioła mam. Z wędlinami różnie, czasem kupuję w sklepie te droższe
bardziej naturalnie zrobione a często dostaję od rodziców własnej roboty.
Mięsa mielonego w sklepach też nie kupuję bo z wypełniaczami jest,
domieszką soi i chemi.

Marek

rok w ogrodzie
kiedy zabezpieczac drzewka na zime