Talent artysty?

431. Data: 2015-08-20 13:38:36

Temat: Re: Talent artysty?
Od: pam <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-20 o 11:18, Ghost pisze:

> Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

> (ciach)

> żaden kłamca - nawet
> ten teoretycznie "wierzący" w swoje kłamstwa - nie jest w stanie się
> pozbyć całkowicie sumienia.

zabieram to !

432. Data: 2015-08-20 16:24:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 19 Aug 2015 09:19:31 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-08-19 01:53, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

> Za mało sercem patrzysz.

...a za dużo napletkiem.

433. Data: 2015-08-20 16:33:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 20 Aug 2015 07:14:04 +0200, Chiron napisał(a):

> Ewo- no bądże proszę uczciwa! Przecież podszycie się to całkiem co innego.
> Czy człowiek podszywający się dopisywałby pod spodem:
>
> "p.s.
> Odpowiadam w imieniu Ewy- zapewne się pod tym podpisze, a i ty będziesz
> ukontentowany "
>
> ???

Cóż, Ewa jak to Ewa...

434. Data: 2015-08-20 21:47:37

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Z mojego punktu widzenia jest to pytanie zupełnie bez sensu, ponieważ nie
> prowadzę statystyk i nie rozgraniczam tego, kiedy _wyłącznie_ czuję, a
> kiedy _wyłącznie_ myślę. Rozmawialiśmy już o tym nie raz i dobrze wiesz,
> że dla mnie ten podział jest sztuczny. Myśl pozwala mi zrozumieć, co
> czuję, a dzięki emocjom w ogóle chce mi się myśleć.
> I nie, nie zawsze mam do siebie pełne zaufanie, mam wątpliwości, popełniam
> błędy, żałuję itd.

OK
> Dla mnie o wiele istotniejszą sprawą jest uwaga, jaką się na coś poświęca,
> pełna koncentracja, bez względu na to, czy to koncentracja serca, rozumu
> czy ich mieszanki.
>
> Z tym Twoim "wyłączaniem myślenia" jest trochę tak, jak z niemyśleniem o
> białym króliczku.

Nie do końca. Medytacja polega własnie (między innymi) na wyłączeniu
myślenia kognitywnego. Przy pewnej wprawie- zupełnie. To nie jest tak, że
nie myslimy o białym króliczku. Po prostu- myśli do nas przychodzą, a my im
pozwalamy być.. No to one odchodzą. W końcu krajobraz się przejaśnia- i
zaczynamy być.
Inny przykład- sen. owszem, są sny, kiedy się mysli. A ile jest takich,
które po prostu gdieś nas zabierają- w stanie bez- myślenia? Nie miewasz
takich?
Inny przykład- z podręczników walk Wschodu. Egipska matrona widząc, że
krokodyl podchodzi do jej dziecka- nie mysli tylko wyprowadza nogą cios w
gardło krokodyle. Zatrzymuje to bstię na jakiś czas- pozwalający matce
zabrać dziecko w bezpieczne miejsce. Gdyby choć chwilę się zastanowiła- nie
udało by się tego dokonać

--

Chiron

435. Data: 2015-08-20 21:49:03

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Gdybym nie była, nie użyłabym cudzysłowu.

> To rozkminiłeś po co, czy mam Ci podpowiedzieć?

Piękne- Ty chcesz mi powiedzieć, dlaczego_ja_coś_zrobiłem. Cudowne:-)

No ależ oczywiście- powiedz. Albo podpowiedz- jak wolisz:-)

--

Chiron

436. Data: 2015-08-20 22:05:05

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-20 o 21:49, Chiron pisze:

> Piękne-

> Ty chcesz mi powiedzieć, dlaczego_ja_coś_zrobiłem. Cudowne:-)

Prawda? I jakże powinno być Ci znajome. :) Ale ja przynajmniej najpierw
zapytam, czy tego chcesz...

Ewa

437. Data: 2015-08-20 22:13:13

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Prawda? I jakże powinno być Ci znajome. :) Ale ja przynajmniej najpierw
> zapytam, czy tego chcesz...

Otwieram- a tu...nic. Ach czemuż to? I dlaczego zastawiasz na mnie pułapki w
postach do ghosta? Czy zdarza Ci się, że nie manipulujesz?

--

Chiron

438. Data: 2015-08-20 22:48:43

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-20 o 22:13, Chiron pisze:

> Otwieram- a tu...nic. Ach czemuż to? I dlaczego zastawiasz na mnie
> pułapki w postach do ghosta?

Nic nie poradzę na to, że czytnik Ci szwankuje.

> Czy zdarza Ci się, że nie manipulujesz?

Nie.

Ewa

Kraść, kraść i jeszcze raz kraść
Wielkanoc!
Ghostek sie POgubil...
I wszystko jasne
Garissa: wybrali chrześcijan, a potem zabijali jednego za drugim. Przez cały wczorajszy dzień...