Talent artysty?

191. Data: 2015-08-07 21:18:30

Temat: Re: Talent artysty?
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup
.pl...

Dnia 2015-08-07 20:21, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

>Artysta na pewno powinien być wytrzymały i odporny na ciosy.

Oraz duży brzuch mieć musi, przynajmniej między rundami.

192. Data: 2015-08-07 21:37:23

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.08.2015 o 12:24, glob pisze:
> IFJZV
>>
> raczej szajby z luzami
>

> Nie mam żadnych talentów - prócz namiętnej ciekawości.
>
> Albert Einstein

tak to juz jest z pomylkami

--
gazebo

193. Data: 2015-08-07 23:17:29

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-07 o 20:46, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-08-07 19:06, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Napisać Ci piosenkę?

Dzięki. Wiedziałam, że na Ciebie mogę liczyć.

Ewa

194. Data: 2015-08-07 23:38:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 07 Aug 2015 19:25:44 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-08-07 17:33, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> BB wciąż jeszcze żyje.

Jak umrze, to pewnie będziesz cytować z ww. dwu?
3-]

--
XL
"Niech nie opuszcza ciebie twoja siostra Pogarda

195. Data: 2015-08-07 23:40:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 7 Aug 2015 20:21:25 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
> kilka. I nie dość, że często wygrywał, to jeszcze miał walkę ze słynnym
> Jackiem Dempseyem- walczyli 12 rund, a nasz bohater zaczął od wejścia na
> ring w stanie upojenia i nie dość, że wypijał piwko w przerwie- to
> zachowywał się, jakby trzeźwiał z rundy na rundę. Walkę minimalnie przegrał
> (wytrwał całą!)- przypominam- z Jackiem Dempseyem.
>
> I teraz:
> 1. czy miał talent? - tak.
> 2. czy był pracowity? - nie.
> 3. czy był pasjonatem boksu? - nie.
>
> no ale czy to była artysta? Uważam, że tak.

Małpy też. Skaczą z wilkim talentem 3-]

196. Data: 2015-08-07 23:41:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 07 Aug 2015 20:46:13 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-08-07 19:06, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Napisać Ci piosenkę?

Operową?
3-]

197. Data: 2015-08-07 23:51:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 07 Aug 2015 20:48:23 +0200, IFJZV napisał(a):

> był dziwolągiem zwłaszcza w relacjach rodzinnych . podobnie zresztą jak Dali

Prawdziwymi dziwolągami (zwłaszcza w relacjach rodzinnych - o tak!) wg mnie
są ludzie zupełnie innego pokroju:
http://gruenefee.salon24.pl/531890,moj-dziadek-zbrod
niarz-wojenny-milczenie-boli-1
http://panorama.tvp.pl/13801624/nieznana-twarz-zbrod
niarza
Itede, itepe, itede - im podobni...

198. Data: 2015-08-07 23:55:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 07 Aug 2015 21:04:04 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-08-07 19:22, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Ciekawe dlaczego...

Ewa pracuje.

199. Data: 2015-08-08 08:37:02

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Operową?
> 3-]

Też chcesz?

200. Data: 2015-08-08 08:44:32

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak umrze, to pewnie będziesz cytować z ww. dwu?
> 3-]

Nie lękaj się. Znajdę coś żywego jeszcze.

Od tych, co dają lajki, ważniejsi są ci, którzy ich nie dali.

Kraść, kraść i jeszcze raz kraść
Wielkanoc!
Ghostek sie POgubil...
I wszystko jasne
Garissa: wybrali chrześcijan, a potem zabijali jednego za drugim. Przez cały wczorajszy dzień...