Talent artysty?

91. Data: 2015-04-15 08:14:38

Temat: Re: Talent artysty?
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości
news:552d8ee8$0$8372$65785112@news.neostrada.pl...

> Boś ćwok, myślą nie skalany, wypowiedzi losujący.
Dlaczego wciąż wycinasz to, co napisałem? Tak bardzo boisz się, że ktoś sam
oceni po przezytaniu???
Zapytałem::
"Heh, myślałem, że dziś spędzisz w skupieniu. Przecież to rocznica rzezi
Ormian. Zakładam, że Ci to nie umknęło?"
Z Twojej- dość dziwnej odpowiedzi- wnioskuję, że Ty jednak o tym nie
wiedziałeś! Jak to możliwe? Dlaczego w takim razie masz taką atencję do dnia
holokaustu?
Oczywiście- w miejsce odpowiedzi jak zwykle wrzuciłes inwektywę, oraz
kompletnie nic nie znaczący frazes o losowaniu wypowiedzi. No- gdybym
wypowiedź wyrwał z szerszego kontekstu- ok. Tyle, że tego nie zrobiłem.
Fakt pozostaje faktem: czcisz holokaust, a plujesz na groby katyńskie i
smoleńskie. Zakładam, że nie jesteś Żydem- i właśnie dlatego boisz się, co
sobie kto pomyśli, prawda? A opinia jest jednoznaczna- i Twoje inwektywy i
cenzurowanie moich wypowiedzi tego nie zmieni.

--

Chiron

92. Data: 2015-04-15 09:58:36

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

>Dlaczego wciąż wycinasz to, co napisałem?

Jeszcze raz, czytaj tym razem powoli:

BO TWOJE WYPOWIEDZI POWSTAJĄ NA ZASADZIE LOSOWANIA SŁÓW

Pohuj się odnosić to tego co przypadkowo wklepała w klawiaturę szalona
małpa?

93. Data: 2015-04-15 10:19:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Apr 2015 08:14:38 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
> sobie kto pomyśli, prawda? A opinia jest jednoznaczna- i Twoje inwektywy i
> cenzurowanie moich wypowiedzi tego nie zmieni.

100/00

PS. Docenić jednak należy, że kiedy mu uświadomiłam, dlaczego jest wyborcą
Komorowskiego, to zmilczał - nie przedłużając tematu 3-)
--

Ikselka
pewni siebie."

94. Data: 2015-04-15 10:48:59

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

>100/00

I to jest dowód na to, że jesteś Żydówką.

95. Data: 2015-04-15 11:23:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Apr 2015 10:48:59 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

> I to jest dowód na to, że jesteś Żydówką.

Tylko literówka, żydożerco.
--

Ikselka
pewni siebie."

96. Data: 2015-04-15 11:26:53

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-15 o 10:48, Ghost pisze:

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

> I to jest dowód na to, że jesteś Żydówką.

Freudowski lapsusik.

Ewa

97. Data: 2015-04-15 11:27:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Apr 2015 10:19:40 +0200, Ikselka napisał(a):

> 100/00

100/100

> PS. Docenić jednak należy, że kiedy mu uświadomiłam, dlaczego jest wyborcą
> Komorowskiego, to zmilczał - nie przedłużając tematu 3-)

...i nadal przemilcza (czyli bingo do kwadratu), natomiast w trybie PILNYM
czepił się literówki "100/00" 3-))

--

Ikselka
pewni siebie."

98. Data: 2015-04-15 11:33:20

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
e.net...

>...i nadal przemilcza (czyli bingo do kwadratu)

do oktanu, chrumciu :-)

99. Data: 2015-04-15 11:34:33

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

Dnia Wed, 15 Apr 2015 10:48:59 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

>Tylko literówka, żydożerco.

Sie kurde zdecydujcie, matołki.

100. Data: 2015-04-15 11:46:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Apr 2015 11:33:20 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
e.net...

> do oktanu, chrumciu :-)

Tak tak, zapomniałam dopisać, że grochówy się z Broniem najeść też możesz i
pyfko obalić, dlatego fajny kolo z niego. Wybierz go na swego prezydenta!
--

Ikselka
pewni siebie."

Kraść, kraść i jeszcze raz kraść
Wielkanoc!
Ghostek sie POgubil...
I wszystko jasne
Garissa: wybrali chrześcijan, a potem zabijali jednego za drugim. Przez cały wczorajszy dzień...