Talent artysty?

391. Data: 2015-08-12 20:56:42

Temat: Re: Talent artysty?
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

Dnia Wed, 12 Aug 2015 19:00:54 +0200, Chiron napisał(a):

>I to się nazywa nokaut :-)

Mówisz, że w tej pracy jest postawiona teza iż Archimedes całkował?

392. Data: 2015-08-12 20:58:09

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" napisał w wiadomości grup

W dniu 12.08.2015 o 08:41, Ghost pisze:

> Użytkownik "gazebo" napisał w wiadomości grup

>bywa, ze jak sobie czogos pare razy nie powtorze to zapominam, sorry

Słusznie, też tak mam, że zapominam przewiny zbyt szybko :-)

393. Data: 2015-08-12 21:05:05

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

> Mówisz, że w tej pracy jest postawiona teza iż Archimedes całkował?

Poodwracamy kota ogonem. No bo co w takiej sytuacji zrobić? Przyznać się do
błędu? No ale przecież nie ghost- ghost jest nieomylny:-)))

Brnij dalej, brnij...

--

Chiron

Jestem lustrem- i śnię Ci się. Śnię. Wszystko, co o mnie myślisz, jakie
emocje do mnie kierujesz- skupiają się i odbijają ode mnie- wszystko, bez
różnicy. Nie mam więc winy w tym, co to spowoduje. Odpowiadasz sam za
siebie. Nie życzę Ci źle. Nie życzę Ci dobrze. Moje emocje dla Ciebie są
doskonale obojętne. Są tylko lustrzane- i uderzają w Ciebie. Zasypiasz- i
czujesz każdą emocję, którą wysłałeś. Nie budzisz się- choć myślisz, że to
jawa. Emocje te się potęgują...ale to Twoje emocje. Nie odpowiadam za nie
wcale. Jesteś jedynym odpowiedzialnym za swoje myśli, za swoje emocje,
uczucia i wyobrażenia.

394. Data: 2015-08-12 21:28:49

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.08.2015 o 20:51, Ghost pisze:

> Użytkownik "gazebo" napisał w wiadomości grup

>>> różnicy. Nie mam więc winy w tym, co to spowoduje. Odpowiadasz sam za

> Czy tego dużego pierda wyżej, chirek wypuścił w odpowiedzi na moje
> rozbawienie teza, iż Archimedes całkował? Pytam, bo ćwok rezyduje w mym
> KFie.

tez, tez bo ten tekst wysral w kilku miejscach

--
gazebo

395. Data: 2015-08-12 21:32:15

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" napisał w wiadomości grup

>tez, tez bo ten tekst wysral w kilku miejscach

fuj, słuszna linie ma mój kf

396. Data: 2015-08-12 21:52:16

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost

Użytkownik "gazebo" napisał w wiadomości grup

>tez, tez bo ten tekst wysral w kilku miejscach

fuj, słuszna linie ma mój kf

No jeśli konkretna liczba 2% dla Chirona jest nieprzejrzystą wypowiedzą Papieża
Franciszka, który nie mów... dużo, mało, wiele spraw itd .... tylko wali publicznie
badaniami problemu i podaje konkret 2%. To i tabliczka mnożenia to teoria spisku
stworzona przez Żyda Donalda z Tuskowa i atak na kościół, bo 2% to nieprzejżysta
wypowiedź jest.

397. Data: 2015-08-12 22:17:57

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.08.2015 o 22:51, FEniks pisze:

> Lubię dziobatych.
>
> Zazdrość?
>
> Ewa

i z powylamywanymi nogami, stoly z ciachami

--
gazebo

398. Data: 2015-08-16 12:57:27

Od: "Feniks" <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup
.pl...

> Napletki i nudności to swoja droga, ale kolo który tak meczy ludzi jak
> wyżej, albo z kosiarka nachalnie próbuje się komuś na podwórko wpierdolić,
> musi być na co dzień po prostu nie do zniesienia. Przecież obcowanie z nim
> w świecie rzeczywistym to nieustanne piekło emocjonalne. Jak umrze, bliscy
> zdziwią się, jak bardzo inne i lekkie może być życie.
Czasem nie stać mnie na dostatecznie adekwatną odpowiedź. Dzięki.

Ewa

p.s.
Odpowiadam w imieniu Ewy- zapewne się pod tym podpisze, a i ty będziesz
ukontentowany

399. Data: 2015-08-16 23:44:08

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Feniks" napisał w wiadomości grup
.pl...

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup
.pl...

>Odpowiadam w imieniu Ewy

Jakże nisko upadłeś, ze podszywasz się pod innych byle tylko zwrócić na
siebie uwagę. Jak wielką krzywdę tatuś musiał ci uczynić.

PLONK

400. Data: 2015-08-17 07:31:25

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

.pl...

> Jakże nisko upadłeś, ze podszywasz się pod innych
"Odpowiadam w imieniu Ewy"

> byle tylko zwrócić na siebie uwagę. Jak wielką krzywdę tatuś musiał ci
> uczynić.
>
> PLONK
Ciekawe- ile razy mnie jeszcze splonkujesz, zanim przestaniesz czytać?

--

Chiron

Kraść, kraść i jeszcze raz kraść
Wielkanoc!
Ghostek sie POgubil...
I wszystko jasne
Garissa: wybrali chrześcijan, a potem zabijali jednego za drugim. Przez cały wczorajszy dzień...