Talent artysty?

381. Data: 2015-08-12 19:11:24

Temat: Re: Talent artysty?
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:1vahc5zp1ls61.1016hbkos24t9$.dlg@40tude.net...
> [...]
.net...

> Ciekawy? - dziur-awy.

Podlinkowałem mu pracę matematyczną- mojego wykładowcy na ten temat. Uda
zapewne, że nie czytał. Przecież że nie odszczeka- musiałby mieć honor

--

Chiron

382. Data: 2015-08-12 19:13:00

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
taro%C5%BCytnej_Grecji

indow=1&biw=920&bih=585&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ve
d=0CAcQ_AUoAmoVChMIuLvA9PqjxwIV4phyCh2q2gXj#imgrc=Zn
qc4comNlkH5M%3A

> A jakiej tego?
> https://www.youtube.com/watch?v=xB6FPhG0ZZ8
> Czapki z głów przed Starożytnymi!

Dlatego mam przekonanie, że cywilizacja już raz (albo więcej) osiągnęła
bardzo wysoki poziom, i (skutkiem kataklizmu?) większość ludzkości znów
zaczęła uczyć się krzesać ogień.

--

Chiron

383. Data: 2015-08-12 19:14:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Aug 2015 19:00:54 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

.net...

> Masz, od mojego wykłądowcy:
>
> http://im0.p.lodz.pl/~kubarski/mgr/Siewierska.pdf

I to się nazywa nokaut :-)

--
XL
"Niech nie opuszcza ciebie twoja siostra Pogarda

384. Data: 2015-08-12 19:32:44

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

.net...

> I to się nazywa nokaut :-)

Zakładam, że wyniośle przemilczy
:-)

--

Chiron

385. Data: 2015-08-12 19:38:34

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.08.2015 o 18:47, Chiron pisze:

> Jestem lustrem- i śnię Ci się. Śnię. Wszystko, co o mnie myślisz, jakie
> emocje do mnie kierujesz- skupiają się i odbijają ode mnie- wszystko, bez
> różnicy. Nie mam więc winy w tym, co to spowoduje. Odpowiadasz sam za
> siebie. Nie życzę Ci źle. Nie życzę Ci dobrze. Moje emocje dla Ciebie są
> doskonale obojętne. Są tylko lustrzane- i uderzają w Ciebie. Zasypiasz- i
> czujesz każdą emocję, którą wysłałeś. Nie budzisz się- choć myślisz, że to
> jawa. Emocje te się potęgują...ale to Twoje emocje. Nie odpowiadam za nie
> wcale. Jesteś jedynym odpowiedzialnym za swoje myśli, za swoje emocje,
> [...]
przepraszam, ze jestem odpowiedzialny za twoje

--
gazebo

386. Data: 2015-08-12 19:42:03

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.08.2015 o 19:14, Ikselka pisze:

> I to się nazywa nokaut :-)

powachlowac ci?

--
gazebo

387. Data: 2015-08-12 19:44:06

Od: IFJZV <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-12 o 19:42, gazebo pisze:

> powachlowac ci?

mi ! bo wiatrak nie nadąża

388. Data: 2015-08-12 19:47:08

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.08.2015 o 19:07, Ikselka pisze:

> Czapki z głów przed Starożytnymi!

nie przesadzaj, wstan z kleczek, nie zjem cie

--
gazebo

389. Data: 2015-08-12 19:49:55

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.08.2015 o 18:44, Chiron pisze:

> Jestem lustrem

zauwazylem twoje replikacje, nie pomyslales, ze sie znwou zapetlisz,
szamanem jestem, swietym tez, mam w dupie jak cie wywroci na nice
--
gazebo

390. Data: 2015-08-12 20:51:52

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" napisał w wiadomości grup

>przepraszam, ze jestem odpowiedzialny za twoje

Czy tego dużego pierda wyżej, chirek wypuścił w odpowiedzi na moje
rozbawienie teza, iż Archimedes całkował? Pytam, bo ćwok rezyduje w mym
KFie.

Kraść, kraść i jeszcze raz kraść
Wielkanoc!
Ghostek sie POgubil...
I wszystko jasne
Garissa: wybrali chrześcijan, a potem zabijali jednego za drugim. Przez cały wczorajszy dzień...