Targi ogrodnictwa we Wrocławiu

1. Data: 2002-05-17 15:12:02

Temat: Targi ogrodnictwa we Wrocławiu
Od: "Wojciech Połowczuk" <p...@i...pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!
Od dzisiaj do niedzieli 19 maja włącznie we Wrocławiu przy Hali Ludowej
(oraz wewnątrz) odbywają się targi ogrodnictwa. Przy okazji można sobie
pooglądać i kupić co nieco.
Wojtek

2. Data: 2002-05-17 21:17:17

Temat: Re: Targi ogrodnictwa we Wrocławiu
Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No to wychodzi na to że można zrobić rozgrzewkę przed 26
Jak ktoś lokalny to zdąży - ja pójdę w niedzielę rano ok,10-tej może
jeszcze coś tam zostanie.
Będę miał słomkowy kapelusz

Bogusław BoG

3. Data: 2002-05-18 08:31:03

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Iwona Sapijaszko <i...@s...net> writes:

> :)
> a ja czarne sandałki

A to ja Wam nie będę przeszkadzał... :->

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien konstruktor w Dublinie
Miał auto jeżdżące na slinę

4. Data: 2002-05-18 09:13:10

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona Sapijaszko" <i...@s...net> napisał w wiadomości

> :)
> a ja czarne sandałki
> Iwona

Hmm.To ja wezmę kamerę , kobieta w sandałach to jest to .
Zakładam ,że to pełen rynsztunek .
BTW.Bogusława w kapeluszu imho nie warto fotografować ;-))
(oczywiście rzecz gustu ).
Powinni to pokazać w TV.

J.Krzysztof Chiliński - Serwis "muszlowcowy" Milanówek
j...@p...pl j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch1
j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch2 - O rekinach
Praca : j...@i...pl - http://www.tymofarm.pl/

5. Data: 2002-05-18 09:20:36

Od: Iwona Sapijaszko <i...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2002-05-18 21:42:16

Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli tylko przyjedziesz to możesz nawet mnie nie fotografować a skupić się
tylko na sandałkach. Zresztą kapelusz mi się pognieciony i będę go tylko
trzymał w ręku.

Pozdrowienia
Bogusław

7. Data: 2002-05-18 21:49:25

Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwona Sapijaszko" <i...@s...net> wrote in message
> a ja czarne sandałki
> Iwona

Opisz wzór na wypadek gdyby więcej pań wpadło na ten pomysł.
Grzesia rozpoznam bo będzie przy pani w czarnych sandałkach. :-)

BoG

8. Data: 2002-05-19 09:59:40

Od: Iwona Sapijaszko <i...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

> Opisz wzór na wypadek gdyby więcej pań wpadło na ten pomysł.
> Grzesia rozpoznam bo będzie przy pani w czarnych sandałkach. :-)

jak to jaki? niepowtarzalny :)
pan towarzyszący też :))

no to wychodzimy szukać pana z pogniecionym kapeluszem w ręce :)

pozdrawiam
Iwona

9. Data: 2002-05-19 20:05:21

Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla tych co śledzą wątek.
Póki co "do niczego nie doszło"
Pan BB gniótł kapelusz aż pogniótł go całkiem, Pani zapinała sandałki we
wzór niepowtarzalny i jak już Państwo S dojechali Pana BB już gnało sadzić
co nakupił. ( takie rózne co to kwitło lub obiecywali że zakwitnie (np.
liliowiec co to mabyć całkiem biały - "Arctic cośtam" - pożyjemy zobaczymy.
Co do dalszych prób spotkań: patrz na nowy temat.
BB

10. Data: 2002-05-19 20:28:13

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> writes:

> Pan BB gniótł kapelusz aż pogniótł go całkiem, Pani zapinała
> sandałki we wzór niepowtarzalny i jak już Państwo S dojechali Pana
> BB już gnało sadzić co nakupił.

W zasadzie nie ma się czemu dziwić -- całe targi to pieć stoisk na
krzyż, po godzinie chodzenia to prawie na pamięć można się było
nauczyć co, gdzie i dlaczego tak drogo...

My szukaliśmy jabłoni ozdobnych -- Inka ma zaproszenie do jakiejś
szkółki pod Opolem na jesieni...

Przy okazji: było stoisko jakiejś szkółki z Gniezna, pan winorośla
sprzedawał, odmiany różne: Schuyler, Prim, Nero, Iza, i jeszcze jakieś
insze, ceny od 12 do 15 zł. I wszystko byłoby ok, gdyby pan wszystkim
kupującym nie wmawiał, że podłoże powinno być kwaśne (od 4.5 do 5 pH
-- tak radził). Ot, ciekawostka przyrodnicza.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Raz pewien żongler w Alhambrze