Tarta ze sliwkami wyszla mi.........

1. Data: 2001-09-21 15:23:29

Temat: Tarta ze sliwkami wyszla mi.........
Od: "adiola" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

........, no jaka????????

Przepyszna :)))))))))))))))))))
Polecam goraco, jest super smaczna :)))))))) (z przepisu Marii U. i jej
siostry)

pozdr.
adiola

1. Data: 2001-09-21 15:55:05

Temat: Re: Tarta ze sliwkami wyszla mi.........
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adiola" <a...@p...com> napisał w wiadomości
> ........, no jaka????????
>
> Przepyszna :)))))))))))))))))))
> Polecam goraco, jest super smaczna :)))))))) (z przepisu Marii U. i jej
> siostry)
>
> pozdr.
> adiola

znaczy sie zapraszasz na kawke?:)))

Mechcia

1. Data: 2001-09-21 19:58:19

Od: "adiola" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> znaczy sie zapraszasz na kawke?:)))
>
> Mechcia

A jestes gdzies blisko? Zostaly jeszcze 2 porcje, jak chcesz to zatrzymam
:))))))))))))))))
A jak tam spotkanko krakowsko - szczecinskie ?
Aktualne?
Pozdrowionka dla wszystkich uczestniczek, bawcie sie dobrze ! :))))))))
adiola ( ktorej czas zwariowal i biegnie za szybko)

1. Data: 2001-09-22 09:24:09

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pozdrowionka dla wszystkich uczestniczek, bawcie sie dobrze ! :))))))))
> adiola ( ktorej czas zwariowal i biegnie za szybko)

niestety chorobsko przytrzymalo mnie w domu:(((((((((((((((

Mechcia

1. Data: 2001-09-23 02:51:10

Od: "WaldemarW" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przepyszna :)))))))))))))))))))
> Polecam goraco, jest super smaczna :)))))))) (z przepisu Marii U. i jej
> siostry)

A mozesz jeszcze dac przepisik:)

pozdrawiam
waldi

1. Data: 2001-09-23 16:05:08

Od: "adiola" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> A mozesz jeszcze dac przepisik:)
>
> pozdrawiam
> waldi

Prosze bardzo :)))))))

Tarta sliwkowa

Ciasto:
20 dkg maki
10 dkg margaryny
2-3 lyzki kwasnej smietany
szczypta soli

Make przesiac z sola, posiekac z margaryna. Wlac smietane i zagniesc
ciasto,
schlodzic przez godzine (albo i dluzej) w lodowce.
Forme do tarty (lub tortownice) wylepic ciastem, posypac 2 lyzkami cukru
pudru,
ulozyc wypestkowane sliwki. Podpiec w bardzo goracym piekarniku.
Ubic 2 jajka ze szklanka smietany i polowa szklanki cukru , polac tym
owoce i
zapiec na zloty kolor.
Jesli ktos tak jak ja kocha cynamon, moze posypac ciasto cynamonem i/lub
dodac
cynamonu do kruchego ciasta.

Smacznego
Maria

Ja tez zycze smacznego :)))))))))
adiola

1. Data: 2001-09-23 16:36:02

Od: Monika Mężyńska <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

adiola wrote:

> Prosze bardzo :)))))))

...Hmm, dobre niby, ale mnie wyszlo strasznie mokre... :( Smakowalo, ale
wygladalo jakos chyba nie tak... :) A staralam sie nie dac za duzo
sliwek.

I pytanie: ta smietana, ktorej szklanke dodajesz do masy jajeczno -
cukrowej, ma byc kwasna, czy slodka? Pomysl ze slodka wydal mi sie
kiepski, wiec nie dodalam zadnej, ale dobrze byloby wiedziec na
przyszlosc...

1. Data: 2001-09-23 23:24:03

Od: "adiola" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> ...Hmm, dobre niby, ale mnie wyszlo strasznie mokre...

podpieklam najpierw samo ciasto, pozniej polozylam sliwki, ale dupkami do
spodu :)))))))

> I pytanie: ta smietana, ktorej szklanke dodajesz do masy jajeczno -
> cukrowej, ma byc kwasna, czy slodka?

Ja tam dalam lekko ubita z cukrem kremowke, dodalam roztrzepane jajka i
zrobila sie z tego raczej bita smietana z jajkami. Wyszlo to pyszne nawet na
surowo, mniam, mniam :))))))))))
Dodalam tez zgodnie z sugestia cynamon. Bardzo pyszne :))
Pozdr.
adiola

1. Data: 2001-09-24 09:48:25

Od: "Maria U." <m...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika Mężyńska wrote:

> [...]
> cukrowej, ma byc kwasna, czy slodka? Pomysl ze slodka wydal mi sie
> kiepski, wiec nie dodalam zadnej, ale dobrze byloby wiedziec na

Ja daje smietanke, i wydaje mi sie to wspanialym pomyslem. Smietanka z
jajkami i cukrem w piekarniku sie scina i mi bardzo, bardzo smakuje. Fakt,
jest to slodkie, ale za to nie ma w ciescie cukru, a jesli sliwki masz
kwaskowate, to robi sie fajne polaczenie slodko-kwasne. Sadze, ze kwasna
smietana tez moze byc.
Wczoraj u mnie w domu byla tarta, mniam, mniam

Maria

1. Data: 2001-09-24 11:51:12

Od: Monika Mężyńska <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

adiola wrote:

> podpieklam najpierw samo ciasto, pozniej polozylam sliwki, ale dupkami do
> spodu :)))))))

Ano tak, nie inaczej, ale to nie pomoglo.
Nieco zniechecona dzis robie tez kruche, tez sliwki, ale wg innego
przepisu (z grupy naturalnie) i z kruszonka. Zobaczymy co z tego bedzie.
;)

[OT] Jakie piwo?
"Crestione"
Curacao