Telefon wykryje depresję

21. Data: 2015-07-22 19:31:42

Temat: Re: Telefon wykryje depresję
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Jul 2015 17:08:55 +0200, Chiron napisał(a):

> Kilka lat temu moich znajomych (jechali do rodziny) z podobnym
> zaświadczeniem o zaopiekowaniu po prostu nie wpuścił urzędnik na lotnisku w
> NYC.

Nie dziwię się - z tym pismem nie leci się do USA, lecz idzie do ambasady
USA po wizę 33333-)
--
XL
"W Europie narasta arogancja Żydów, a nie antysemityzm" - Stanisław

22. Data: 2015-07-22 22:18:06

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dla mnie jest gorsze bo albo szanujemy sie wzajemnie i puszamy nawzajem
> bez
> wiz, jak to jest w relacjach np USA-UK, albo Polska powinna wymagac wizy
> od
> Amerykanow i tak samo ich przeczolgac i odeslac z lotniska wedlug widzi mi
> sie jak Amerykanie robia z Polakami.

Tyle, że to niewykonalne. Ze słabymi się nikt nie liczy

--

Chiron

23. Data: 2015-07-23 21:31:02

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <c...@o...eu> wrote:

> Tyle, że to niewykonalne. Ze słabymi się nikt nie liczy

A jaki interes ma "slaba" Polska aby wpuszczac ludzi z paszportem USA bez
wizy?

humanizm?
Włączyć tok fm
Transpłuciowość
Wielokrotnie zgwałcił niemowlę. Jest błyskawiczny wyrok
Podrzucone przez kuzynkę...