Telemarket na grupie

1. Data: 2006-12-18 09:42:20

Temat: Telemarket na grupie
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałbym zwrócić uwagę szanownych grupowiczów na "przebiegły spam"
pojawiający się na tej grupie (na innych również ale tu jest największy).

Wątek otwiera ktoś całkowicie nowy, kto nic wcześniej nie publikował i
zadaje ogólne pytanie na temat konkretnego urządzenia - najczęściej drogiego
lub po prostu zalegającego na półkach. Na tego posta otwierającego, czasem
ktoś się daje nabrać i odpowiada rzeczowo ale najczęściej jest tylko jedna
odpowiedź napisana jak tekst reklamowy ze sklepu "Mango Gdynia" lub innego
telemarketu.

Nie proponuję jakiejś reakcji na te posty tylko życzliwie :D zwracam uwagę
na metody przemycania reklamy w postach pozornie pozbawionych tejże.

http://www.popieramjow.pl/jow.php
http://foxx.salon24.pl/2631,index.html <ROTFL>

2. Data: 2006-12-18 10:00:33

Temat: Re: Telemarket na grupie
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sławek SWP" <s...@w...pl> wrote in message

Są ludzie kupujący te sprzęty (i nie tylko te, często instrukcje są
napisane z wielkim znawstwem tematu, ale dla znawców tego sprzętu, a nie
pierwszego z ulicy użytkownika, a więc zupełnie nieczytelne dla ludzi z
eksterioru). Nawet sprzedawcy często nie znają sprzętu, który sprzedają.
Robienie w ten sposób marketingu za friko tym, którzy się na tym nie
znają nie jest fajne, ale choćby jeden sprawiedliwy...
Dlatego nawet na prowokacje z miescowej na danej grupie (daleko nie
wszyscy grupowicze) hołoty odpowiadam ze świadomością, że może znajdzie się
potrzebujący i skorzysta.

Nie jestem altruistą - spłacam w ten sposób dług wdzięczności ludziom,
którzy mi pomagali w ciągu mojego życia, nieraz już nieżyjącym, jest więc to
czasem jedyna droga podzięki...

3. Data: 2006-12-18 14:25:21

Od: Jacek Popławski <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sławek SWP napisał(a):
> [...]
> najczęściej jest tylko jedna odpowiedź napisana jak tekst reklamowy ze
> sklepu "Mango Gdynia" lub innego telemarketu.

Tak jest na wielu grupach, np. na pl.biznes.banki działa tak VwBank, na
grupach regionalnych - sklepy komputerowe.

4. Data: 2006-12-18 16:27:11

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:em5nqi$200$1@atlantis.news.tpi.pl>
Sławek SWP <s...@w...pl> pisze:

> [...]
> najczęściej jest tylko jedna odpowiedź napisana jak tekst reklamowy
> ze sklepu "Mango Gdynia" lub innego telemarketu.

Czy możesz podać jakiś konkretny przykład, bo niczego takiego nie zauważyłam
szczerze mówiąc.

--
Nixe

5. Data: 2006-12-18 21:51:59

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Sławek SWP napisał(a):
> [...]
> najczęściej jest tylko jedna odpowiedź napisana jak tekst reklamowy ze
> sklepu "Mango Gdynia" lub innego telemarketu.

zgadza sie - na prw ostatnio byl taki "agent"
no ale coz... tego nie wyplenisz

Sierp

JESZCZE MAM CIERPLIWOSC.
pralko-suszarka siemens wxd 1260 eu