Tematu obieraczek finalizacja.

11. Data: 2012-03-09 06:54:33

Temat: Re: Tematu obieraczek finalizacja.
Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:1tkf9k17xga2k$.xcl3rkwr4nb4$.dlg@40tude.net...
> [...]
rzyw-89298.html
w-vinzer-stal-nierdzewna-ferrinox-18-10-dlugosc-185c
m-nr-kat89298-IDJeX1.html

> Tak,oczywiście - i gładkie, nie ząbkowane.

Dla mnie ruchome ostrze to porażka. Lata mi to w każdą stronę i nie jestem w
stanie szybko obrać warzywa.
Ja mam coś na podobieństwo tego (prawie identyczną :-)
http://allegro.pl/betterware-obieraczka-z-wygodnym-u
chwytem-ziemniak-i2167122688.html
Tylko że moja ma cały otwór w części obierającej - tu jest przedzielone na
2.

Sylwia

12. Data: 2012-03-09 14:29:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 09 Mar 2012 01:02:38 +0100, Aicha napisał(a):

> W mojej kuchni ziemniaki bywają raz na rok ;) więc mi nie przeszkadza.

Jabłka, marchewka, pietruszka, buraki... też?
--

XL

13. Data: 2012-03-09 14:40:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 9 Mar 2012 07:54:33 +0100, Szpilka napisał(a):

> Dla mnie ruchome ostrze to porażka. Lata mi to w każdą stronę i nie jestem w
> stanie szybko obrać warzywa.

A ja szybko potrafię tylko ruchomym. I to naprawdę szybko.
--

XL

14. Data: 2012-03-09 15:59:16

Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja szybko potrafię tylko ruchomym. I to naprawdę szybko.

Ostrze ruchome nie powinno "latać". Tym bardziej w każdą stronę. Powinno się
jedynie łatwo obracać (przy dotyku) w nadanym kierunku, ale nie więcej niż o
1/4 osi. Tyle, by mogło się dopasować do krzywizny powierzchni.
Jeśli obraca się bardzo luźno i pod większym kątem, to znaczy, że obieraczka
jest wadliwa.
Poza tym luźna obieraczka źle przylega do warzywa, przez co gorzej obiera i
sprawia wrażenie dosyć tępej.

Te wszystkie "mądrości" przekazali mi niedawno przedstawiciele Berghoffa,
przy okazji reklamowania przeze mnie świeżo kupionej obieraczki. Produkt
działał fatalnie. Wymienili na inny, o identycznym symbolu i ten działa
świetnie.

Pozdrawiam,
JBP

15. Data: 2012-03-09 16:29:41

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JBP" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> obieraczka jest wadliwa.
> Poza tym luźna obieraczka źle przylega do warzywa, przez co gorzej obiera

Nie wiem, nie pamiętam. Obieraczką taka obierałam zawsze na gościnnych
występach. I zawsze mi było niewygodnie. W domu nigdy takiej nie miałam, bo
to nie moje klimaty. Ja lubię obieraczki z nieruchomym ostrzem.

Sylwia

16. Data: 2012-03-09 21:16:24

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

rzyw-89298.html
w-vinzer-stal-nierdzewna-ferrinox-18-10-dlugosc-185c
m-nr-kat89298-IDJeX1.html

> Tak,oczywiście - i gładkie, nie ząbkowane.

No d.pa zbita, bo ja nie potrafię operować obieraczką z ruchomym
ostrzem. A wyglądała całkiem zachęcająco.

--

Paulinka

17. Data: 2012-03-09 21:44:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 09 Mar 2012 22:16:24 +0100, Paulinka napisał(a):

> [...]
m-nr-kat89298-IDJeX1.html

> No d.pa zbita, bo ja nie potrafię operować obieraczką z ruchomym
> ostrzem. A wyglądała całkiem zachęcająco.

No i popatrz, a dla mnie tylko ruchome...
--

XL

18. Data: 2012-03-09 21:48:47

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

rzyw-89298.html
w-vinzer-stal-nierdzewna-ferrinox-18-10-dlugosc-185c
m-nr-kat89298-IDJeX1.html

> No i popatrz, a dla mnie tylko ruchome...

Kulinarne indywidualne upodobania osobnicze :)

--

Paulinka

Dla Pan na tej grupie i osobiscie dla XL-elki
Trująca sol !
Garnki Thomas Cook and Pour by Rosenthal Group
Nóż
Wędliny domowe bez wędzarki.