Temperatura ?

1. Data: 2002-02-13 23:10:57

Temat: Temperatura ?
Od: <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2002-02-14 07:56:25

Temat: Re: Temperatura ?
Od: "adam" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 2:00 - 36,6
> 7:00 - 35,9
> 10:00 - 37,00
> i dalej wahania pomiedzy 36,7 - 37,4
> 22:00 - 37,2
>
> i tak codziennie
>
> Czy to normalne ?
> Jestem facetem lat 28

tak, normalne - 36.6 to jest srednia temperatura naszego gatunku, jedni maja
wieksza, inni wieksza, a dobowe wahniecia temp sa jak najbardziej normlanym
zjawiskiem.

pozdrowienia

adam

3. Data: 2002-02-14 08:51:30

Od: <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> [...]
maja
> wieksza, inni wieksza, a dobowe wahniecia temp sa jak najbardziej

Ok a czy to normalne ze np od wstania np. o 9:00 do 9:50
temperatura skacze mi z 36,6 na 37,0 ?
Tzn jak sie zaczynam ruszac to od razu skacze ?

Ogolnie to zazwyczaj pracuje w nocy i tak mi sie jakos dobrze wtedy siedzi
Zastanawiam sie czy to nie przez to ze w nocy
temperatura mi spada :-)

4. Data: 2002-02-14 09:03:38

Od: "adam" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ogolnie to zazwyczaj pracuje w nocy i tak mi sie jakos dobrze wtedy siedzi
> Zastanawiam sie czy to nie przez to ze w nocy
> temperatura mi spada :-)

zauwaz jakie podales max-min temp - roznia sie od siebie 1.5 st. C - a to
jest naprawde nieduzo, szczegolnie ze nie wystepuja naprzemiennie tylko jako
ladny wykres dobowej roznicy temperatur....

znajdz sobie inna chorobe, temperatura jest OK :-)))

adam

5. Data: 2002-02-14 09:11:52

Od: <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> [...]
jako
> ladny wykres dobowej roznicy temperatur....
>
> znajdz sobie inna chorobe, temperatura jest OK :-)))

:-)))
Z ta naprzemiennoscia to tak do konca nie za dobrze
ogolnie mowiac w ciagu dnia mam wiecej a w nocy zaczyna spadac
tylko ze w ciagu 50 minut tzn. od wstania do rozruszania sie potrafi skoczyc
o 0,4 C a to troche dziwne :-)

TB

6. Data: 2002-02-14 10:40:53

Od: "PiotrMx" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a4fvim$l3j$...@n...tpi.pl...
> [...]
> ogolnie mowiac w ciagu dnia mam wiecej a w nocy zaczyna spadac
> tylko ze w ciagu 50 minut tzn. od wstania do rozruszania sie potrafi

Jak zaczynasz jazde samochodem to temperatura silnika rosnie. Taka analogia
przyszła mi na myśl :-).
Radzę przestań mierzyc sobie temperature bo to doskonały sposób na wpędzenie
sie w hipochondrie.

Pozdrawiam

PiotrMx

zdretwiale palce - kregoslup szyjny