Ten co krzyczał, że jest polskim szlachcicem.

11. Data: 2009-10-17 20:54:00

Temat: Re: Ten co krzyczał, że jest polskim szlachcicem.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 17 Oct 2009 13:31:03 -0700 (PDT), de Renal napisał(a):

> Nie na moje ale to jest wasza prawidłowaść już od dawna pokazywana, u
> literatury czy filozofii.

A u czego jeszcze?
:-D
--

Ikselka.

12. Data: 2009-10-17 21:38:52

Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:
> Dnia Sat, 17 Oct 2009 13:31:03 -0700 (PDT), de Renal napisaďż˝(a):

> A u czego jeszcze?
> :-D
> --
>
> Ikselka.

Oj od kanta po dzisiaj, a w literaturze , w swoim domu materiałów nie
pomieścisz, coś wspominałaś o Dzumie Camusa więc jak cztałaś, masz
tam ilustrację księdza, który krzyczy że dzuma jest karą od Boga i on
ją zesłał, więc potępionych zabierze i nich nikt w wolę Boga nie
ingeruje.To ogólna ilustracja wiary. Ten ksiądz zmienia zdanie jak
widzi niewinne dziecko umierające w strasznych bólach , i mówi
=przecież ono jest niewinne=ratujcie, później sam umiera na Dzumę, a
dzuma = to zło.

13. Data: 2009-10-18 02:17:10

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"de Renal" <f...@g...com> wrote in message
.googlegroups.com...

XL wrote:
> [...]

widzi niewinne dziecko umierające w strasznych bólach , i mówi
=przecież ono jest niewinne=ratujcie, później sam umiera na Dzumę, a

I gdzie tu zaprzeczenie tego, co ksiądz mówi o karze od Boga?
Nie masz żadnego dowodu na "tak" jak i na "nie".

14. Data: 2009-10-18 02:47:01

Temat: Re: Ten co krzycza?, ?e jest polskim szlachcicem.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek wrote:
> [...]
> pomie?cisz, co? wspomina?a? o Dzumie Camusa wi?c jak czta?a?, masz
> tam ilustracj? ksi?dza, kt?ry krzyczy ?e dzuma jest kar? od Boga i on
> j? zes?a?, wi?c pot?pionych zabierze i nich nikt w wol? Boga nie
> ingeruje.To og?lna ilustracja wiary. Ten ksi?dz zmienia zdanie jak
> widzi niewinne dziecko umieraj?ce w strasznych b?lach , i m?wi
> =przecie? ono jest niewinne=ratujcie, p?niej sam umiera na Dzum?, a
> dzuma = to z?o.
>
> I gdzie tu zaprzeczenie tego, co ksi?dz m?wi o karze od Boga?
> Nie masz ?adnego dowodu na "tak" jak i na "nie".
Tu chodzi o to że np; kk zabraniał środków znieczulających, bo nie
powinien człowiek ingerować, to sobie pomyśl co z ludzmi się działo,
jak się skręcali . Chciałbyś bez morfinki, bo dla kk ważne jedynie
dogmaciki i to rzutaje na całość zachowań nawet obecnie , ten przykład
z matką i stwiedzenie rozmówcy , że ona chyba głupia była że syna nie
ratowała, tak właśnie działa kk. Tak zaciemnia ludzi.

15. Data: 2009-10-18 03:08:01

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
h.googlegroups.com...

Prawusek wrote:
> [...]
z matką i stwiedzenie rozmówcy , że ona chyba głupia była że syna nie
ratowała, tak właśnie działa kk. Tak zaciemnia ludzi.

Nie słyszałem, żeby kk zabraniał znieczulania. Jest tylko zakaz eutanazji.
Nie ma zakazu transplantacji i przetaczania krwi - ten zakaz jest u
Jehowitów i islamistów - u tych ostatnich pobieranie od "niewiernych".

16. Data: 2009-10-18 04:44:43

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek wrote:
> [...]
> powinien cz?owiek ingerowa?, to sobie pomy?l co z ludzmi si? dzia?o,
> jak si? skr?cali . Chcia?by? bez morfinki, bo dla kk wa?ne jedynie
> dogmaciki i to rzutaje na ca?o?? zachowa? nawet obecnie , ten przyk?ad
> z matk? i stwiedzenie rozm?wcy , ?e ona chyba g?upia by?a ?e syna nie
> ratowa?a, tak w?a?nie dzia?a kk. Tak zaciemnia ludzi.
>
> Nie s?ysza?em, ?eby kk zabrania? znieczulania. Jest tylko zakaz eutanazji.
> Nie ma zakazu transplantacji i przetaczania krwi - ten zakaz jest u
> Jehowit?w i islamist?w - u tych ostatnich pobieranie od "niewiernych".
To poszukaj, bo w tym też jest eutanazja i in-witro , aborcja itd,
prześladowanie kopernik . Po prostu dokładnie wszystko co człowiek
weźmie w ręce, dla kk jest to rekcja jest wycie. Wielokrotnie przecież
oświadczali, że choroby to kara za grzechy i trzeba było wielokrotnie
walczyć o to aby można było medycznie i inaczej pomagać.

17. Data: 2009-10-18 05:08:54

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
.googlegroups.com...

Prawusek wrote:
> [...]
oświadczali, że choroby to kara za grzechy i trzeba było wielokrotnie
walczyć o to aby można było medycznie i inaczej pomagać.

Cienias jesteś i robisz zwykłą parchatą hucpę. Życie biologiczne człowieka
zaczyna się od powstania zygoty i powinno być chronione, aż do biologicznego
końca. I nie ma znaczenia to, że gdyby ciebie wyskrobano, to byś swoje
kalectwo fizyczne i umysłowe tutaj nie eksponował. In vitro to eutanazja
czasem nawet 20 ludzi, jej dzieci, aby jedna nieudana baba mogła urodzić
jakieś dziecko, zazwyczaj przedłużając kaleką linię. I nie ma znaczenia
objaśnianie jej kalectwa KARĄ BOŻĄ - patrz Dekalog - skutki do
tysiącznego pokolenia, czy paradoksem ewolucji czy mutacją i degeneracją.
Istotny bowiem jest skutek powstały samoistnie w wyniku uszodzeń
spowodowanych chemią, medycyną, radiacją itd, lub w wyniku dziedzictwa
nieprawidłowości genetycznych. Wniosek - nie zawsze można dociec powodu
degeneracji, a w związku z tym osądzić czy powinna mieć dzieci. Może mogłaby
mieć zdrowe dziecko, ale z innym mężczyną. Temat szeroki nie do dyskusji na
psychgologii, a raczej na filozofii, religii, etyce czy moralności,
medycynie.

18. Data: 2009-10-18 05:34:48

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek wrote:
> [...]
> obja?nianie jej kalectwa KAR? BO?? - patrz Dekalog - skutki do
> tysi?cznego pokolenia, czy paradoksem ewolucji czy mutacj? i degeneracj?.
> Istotny bowiem jest skutek powsta?y samoistnie w wyniku uszodze?
> spowodowanych chemi?, medycyn?, radiacj? itd, lub w wyniku dziedzictwa
> nieprawid?owo?ci genetycznych. Wniosek - nie zawsze mo?na dociec powodu
> degeneracji, a w zwi?zku z tym os?dzi? czy powinna mie? dzieci. Mo?e mog?aby
> mie? zdrowe dziecko, ale z innym m?czyn?. Temat szeroki nie do dyskusji na
> psychgologii, a raczej na filozofii, religii, etyce czy moralno?ci,

To kk tak twierdzi, i oczywiście nie jest to prawda, bo zarodek to
zlepek komórek, dopiero w 4 tygodniu powstaje pień mózgu, a w 8 mózg.
Czyli do 8 tygodnia napewno nic nie czuje, więcej nerwów ma kawałek
skóry niż zarodek. Ale nie o to w tym wątku chodzi, a o to że dla kk
już jest wszystko ustalone i każdy rozwój człowieka go bulwersuje, bo
kk potrzebuje głupków, bo głupkami się rządzi.
A mnie się nie chce całej Hisorii opisywać, bo trzeba ją znać w tym
wątku, więc po co mam się użerać. Dzuma to lektura szkolna i co ja
będe tłumaczył matołom lektury.

19. Data: 2009-10-18 05:40:33

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek wrote:
> [...]
> mie? zdrowe dziecko, ale z innym m?czyn?. Temat szeroki nie do dyskusji na
> psychgologii, a raczej na filozofii, religii, etyce czy moralno?ci,

To jest wątek filozoficzny, a poza tym kretynie, gdyby kobiety na
świecie przestały brać
środki koncepcyjne to mamy katastrofę globalną , bo już jest
przeludnienie i ludzie umierają z głodu, i gdyby w tym momencie
posłuchali popaprańców i niezabezpieczały się, to mamy koniec świata.
No słuchaj debilu debili.

20. Data: 2009-10-18 06:57:27

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
m.googlegroups.com...

To kk tak twierdzi, i oczywiście nie jest to prawda, bo zarodek to
zlepek komórek, dopiero w 4 tygodniu powstaje pień mózgu, a w 8 mózg.

Zarodek? A co to jest ten zarodek? Słonia, szczura, żyworodnej rybki czy
żabki?

Czyli do 8 tygodnia napewno nic nie czuje, więcej nerwów ma kawałek
skóry niż zarodek.

Czuje, ale nie może się bronić, więc można go zabić bo oddać nie może?

Ale nie o to w tym wątku chodzi, a o to że dla kk
już jest wszystko ustalone i każdy rozwój człowieka go bulwersuje, bo
kk potrzebuje głupków, bo głupkami się rządzi.

A co to ma do wątku - o człowieczeństwie. Nie umiesz dyskutować nie
potrącaja przy tym religii?

A mnie się nie chce całej Hisorii opisywać, bo trzeba ją znać w tym
wątku, więc po co mam się użerać. Dzuma to lektura szkolna i co ja
będe tłumaczył matołom lektury.

Przypuszczam, że czytałem Dżumę znacznie wcześniej niż ty. To była lektura
obowiązkowa w liceum. A ja lubiłem literaturę.

Fajny wywiad ;)
Dlaczego omija się pewne wydarzenia z Powstania?
Zagadka (medialna)
XLa gra...
NA LUKU TECZY...