Re: Ten co krzycza?, ?e jest polskim szlachcicem.

From: "Prawusek" <p...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Ten co krzycza?, ?e jest polskim szlachcicem.
Date: Sun, 18 Oct 2009 07:08:54 +0200

"glob" <r...@g...com> wrote in message
news:794f1803-dffb-4fe0-ac68-4a712ee47c83@z2g2000yqm
.googlegroups.com...

Prawusek wrote:
> "glob" <r...@g...com> wrote in message
h.googlegroups.com...

> [...]
.googlegroups.com...

> [...]
> powinien cz?owiek ingerowa?, to sobie pomy?l co z ludzmi si? dzia?o,
> jak si? skr?cali . Chcia?by? bez morfinki, bo dla kk wa?ne jedynie
> dogmaciki i to rzutaje na ca?o?? zachowa? nawet obecnie , ten przyk?ad
> z matk? i stwiedzenie rozm?wcy , ?e ona chyba g?upia by?a ?e syna nie
> ratowa?a, tak w?a?nie dzia?a kk. Tak zaciemnia ludzi.
>
> Nie s?ysza?em, ?eby kk zabrania? znieczulania. Jest tylko zakaz eutanazji.
> Nie ma zakazu transplantacji i przetaczania krwi - ten zakaz jest u
> Jehowit?w i islamist?w - u tych ostatnich pobieranie od "niewiernych".
To poszukaj, bo w tym też jest eutanazja i in-witro , aborcja itd,
prześladowanie kopernik . Po prostu dokładnie wszystko co człowiek
weźmie w ręce, dla kk jest to rekcja jest wycie. Wielokrotnie przecież
oświadczali, że choroby to kara za grzechy i trzeba było wielokrotnie
walczyć o to aby można było medycznie i inaczej pomagać.

Cienias jesteś i robisz zwykłą parchatą hucpę. Życie biologiczne człowieka
zaczyna się od powstania zygoty i powinno być chronione, aż do biologicznego
końca. I nie ma znaczenia to, że gdyby ciebie wyskrobano, to byś swoje
kalectwo fizyczne i umysłowe tutaj nie eksponował. In vitro to eutanazja
czasem nawet 20 ludzi, jej dzieci, aby jedna nieudana baba mogła urodzić
jakieś dziecko, zazwyczaj przedłużając kaleką linię. I nie ma znaczenia
objaśnianie jej kalectwa KARĄ BOŻĄ - patrz Dekalog - skutki do
tysiącznego pokolenia, czy paradoksem ewolucji czy mutacją i degeneracją.
Istotny bowiem jest skutek powstały samoistnie w wyniku uszodzeń
spowodowanych chemią, medycyną, radiacją itd, lub w wyniku dziedzictwa
nieprawidłowości genetycznych. Wniosek - nie zawsze można dociec powodu
degeneracji, a w związku z tym osądzić czy powinna mieć dzieci. Może mogłaby
mieć zdrowe dziecko, ale z innym mężczyną. Temat szeroki nie do dyskusji na
psychgologii, a raczej na filozofii, religii, etyce czy moralności,
medycynie.