Tenis po żydowsku...

121. Data: 2013-03-22 16:06:05

Temat: Re: Tenis po żydowsku...
Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-22 14:50, Fragile pisze:

> Świadomie, czy nie - idealnie wpasowałeś się w skrajność, czyli w taką
> grupę ludzi, którym w tym wszystkim najbardziej zależy na tym, by nie daj
> Boże nigdzie nie użyć słowa 'żyd'. Tym samym, siłą rzeczy nie traktujesz
> ich na równi z innymi ludźmi, redarcie. Brzydko.
> Niestety, przykro mi to stwierdzić, ale nie umiesz sensownie prowadzić
> rozmowy. Brak Ci jakichkolwiek argumentów, ale chcesz się popienić.
> Powodzenia...

Ja się nie pienię :) Nakreślam jedynie smutne fakty.
Czy ty się przebijesz przez własne osądy i 'poparcie' udzielane przez
inne osoby do jakiejś 'innej prawdy', to ja nie wiem. Staram się.

Spróbuję wtedy od innej strony: wyobraź sobie, że mój dziadek od
strony matki był pełnokrwistym żydem i jego synowie - moi wujkowie
byli/są zagorzałymi tenisistami. Nie kibicami, ale sportowcami.
Grywali w Sopocie i odnosili jakieś tam sukcesy. I generalnie
sport ten sprawiał im frajdę.
I teraz nagle czytają tytuł wątku 'tenis po żydowsku'.
Czy tak skonstruowany tytuł odnosi się do nich, czy nie ?
Ma może jakieś odniesienie do ich umiejętności ? Wskazuje
może na jakich charakterystyczne cechy stylu gry w tenisa,
który oni uprawiali ?

122. Data: 2013-03-22 16:06:57

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-22 14:41, Fragile pisze:

> Aha... To może stąd ta frustracja.

Tak, słuchaj Ikselki :)

123. Data: 2013-03-22 16:22:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 22 Mar 2013 14:41:57 +0100, Fragile napisał(a):

> Aha... To może stąd ta frustracja.

No i po prostu Zółty ma uczulenie na pierwsze miejsce. Tzn na słowo "Żyd"
na 1 miejscu... Ciekawe na którym by nie miał...
--
XL

124. Data: 2013-03-22 16:24:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 22 Mar 2013 14:50:44 +0100, Fragile napisał(a):

> Taka jest prawda. Kibicie izraelscy obrażali nasze tenisistki. W czterech
> językach...

...nie tylko nasze tenisistki, ale wszystkie KATOLICZKI - w 4 językach
pojawiało się "katolicka kurwa". Ciekawe, czy powinnyśmy się obrazić za to,
na którym miejscy te słowa się pojawiły :-]
--
XL

125. Data: 2013-03-22 16:26:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 22 Mar 2013 17:06:57 +0100, zażółcony napisał(a):

> Tak, słuchaj Ikselki :)

Tylko Ciebie - mogiem zacytować.
--
XL

126. Data: 2013-03-22 17:03:29

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony"

>No to sobie uprościłeś :)

Oczywiście, możemy poszerzyć zakres rozpatrywanych "prześladowań" ale je nie
znam nikogo komu stała by się jakaś istotna krzywda wynikająca z aktywnego
sprawstwa "kościoła".
Po za jakimiś w każdej dziedzinie zdarzającymi się nadużyciami "władzy"
religia wyznawana poprzez prześladowcę jest przeważnie mało istotna. Celibat
zapewne częściej niż statystycznie jest związany z dewiacjami, ale nawet
tutaj winny jest konkretny człowiek a nie organizacja. Gdyby instytucji
kościoła nie było, taki osobnik, znalazłby inne stwarzające jego upodobaniom
zajęcie. Czasy inkwizycji na szczęście minęły.

>Tak mi przyszło do głowy: panom i wszelkiej innej maści świadomie
>bezdzietnym osobistościom, nie polecam zabiegu golenia sobie jaj brzytwą
>Ockhama :)
Jaj z punktu widzenia ich istotności w procesie reprodukcji taka brzytwa się
nie ima :). Natomist nie należy nią na pewno dzielić włosa na czworo.:)

pzdr
olo

127. Data: 2013-03-22 17:15:11

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Mar, 12:36, "olo" <o...@o...pl> wrote:
> [...]
> narz dzie o skuteczno ci straszaka w "prze ladowaniach". Z tego co wiem, to
> na obszarze Polski nie rozci ga si r wnie jurysdykcja gwardii papieskiej.
> Cokolwiek by wi c nie zrobi , to mo liwo ci prze ladowa KK ko cz si na
> ostracyzmie takich jak ty ortodoks w, tylko w tej organizacji umundurowanych
> w s ynne moherowe berety. Tylko pisanie tego to absolutna strata czasu, bo
> paranoje s p ki co nieuleczalne, wi c z mojej strony EOT. Mo emy zosta
> przy tym e pomimo braku fakt w to potwierdzaj cych, jeste prze ladowanym,
> ob kanym nienawi ci , biednym "rasist ".

Facet ty jesteś chory psychicznie? Prześladuje wsystkich, homków,
poniża kobiet, dzieci z in-witro, wszystkim wchodzi z buciorami do
majtek, pedofiluje dzieci, propaganda biblijnego prania dzieci ,itdd..
można bardzo długo , ale po co, już wiem że mam doczynienia ze
obłudnym debilem, który wymyśla ludziom od wariatów i rasistów, którzy
są przez kler ofiarami. Rodzaj osoby -że i ja jeszcze za pleców
chołoty sobie wyskocze i se kopnę .

128. Data: 2013-03-22 17:52:02

Od: "Chiron" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A na którym najlepiej?
> :-]

On jest doskonałym przykładem wykształciucha. Jest inteligentny, ma na wiele
tematów sporo ciekawych rzeczy do powiedzenia, ale na pewne rzeczy reaguje
"psem Pawłowa". Dokładnie jak orwellowskie zwierzęta, które gdy czegoś nie
rozumiały- na wszelki wypadek mówiły: "cztery nogi dobrze, dwie nogi- źle".
A manipulant z niego straszny. Wydaje mu się, że Ty, Fra i ja mamy ze sobą
sztamę- więc stara się Fra odciągnąć od nas. Jemu się w pale nie mieści, że
może być ktoś, o kim ma dobrą opinię (ma o Fra- o nas ma fatalną)- i może
źle napisać coś o jakimkolwiek Żydzie.
Ja to nazywam "platfusem intelektualnym" albo "politgramotką". Czyli-
zastąpienie normalnej dyskusji, w której padają argumenty i kontrargumenty-
talmudyczną "logiką". Logiką, przeciw której protestował już nasz Zbawiciel

"
19 [Vt-6,22] Arcykapłan więc zapytał Jezusa o Jego uczniów i o Jego naukę.

20 Jezus mu odpowiedział: <Ja przemawiałem jawnie przed światem. Uczyłem
zawsze w synagodze i w świątyni, gdzie się gromadzą wszyscy Żydzi.
Potajemnie zaś nie uczyłem niczego.

21 Dlaczego Mnie pytasz? Zapytaj tych, którzy słyszeli, co im mówiłem. Oto
oni wiedzą, co powiedziałem>.

22 Gdy to powiedział, jeden ze sług obok stojących spoliczkował Jezusa,
mówiąc: <Tak odpowiadasz arcykapłanowi?>

23 Odrzekł mu Jezus: <Jeżeli źle powiedziałem, udowodnij, co było złego. A
jeżeli dobrze, to dlaczego Mnie bijesz?>

24 Następnie Annasz wysłał Go związanego do arcykapłana Kajfasza.
"
taką właśnie talmudyczną "logiką" posługiwał się ów sługa.
--

Chiron

129. Data: 2013-03-22 18:05:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 22 Mar 2013 18:52:02 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
> "
> taką właśnie talmudyczną "logiką" posługiwał się ów sługa.

Nic dodać, nic ująć.

Ja jednak ponawiam pytanie do Żółtego: A NA KTÓRYM NAJLEPIEJ?

Pomoc: wybierz jedynie poprawne wg Ciebie zdanie:

a)ŻYDZI obrazili katolickie kobiety.
b)Obrazili ŻYDZI katolickie kobiety.
c)Kobiety katolickie ŻYDZI obrazili.
d)Obrazili katolickie kobiety ŻYDZI.

Czekam na odpowiedź i będę w tym konsekwentna.
--
XL

130. Data: 2013-03-22 19:35:17

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-22 19:05, Ikselka pisze:

> Pomoc: wybierz jedynie poprawne wg Ciebie zdanie:
>
> a)ŻYDZI obrazili katolickie kobiety.
> b)Obrazili ŻYDZI katolickie kobiety.
> c)Kobiety katolickie ŻYDZI obrazili.
> d)Obrazili katolickie kobiety ŻYDZI.

Nie ma to jak zastąpić myślenie testem wyboru, co nie ? :)

Już nie ma homków:'(
Nasze nieszczęście
Sondaze wyborcze z Palikotem w tle
Gloooooooooobik, gdzie jesteś ?