Test ciązowy

1. Data: 2003-07-16 16:37:03

Temat: Test ciązowy
Od: Ewa Pocierznicka <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!

Mam pytanie na temat testów ciążowych. Jak zinterpretować wynik w
postaci mglistej, bladej kreski? Wynik takowy uzyskałam czterokrotnie,
testy robiłam w przeciągu dwóch tygodni. Na ostatnim teście kreseczka
widoczna jest nieco wyraźniej niż na poprzednich. Test to QuickVue. Czy
taki wynik wskazuje na ciązę? Dodam ze w międzyczasie miałam krwawienie,
tydzień po spodziewanym terminie miesiączki, dość nietypowe i bardziej
skąpe. I sama nie wiem co o tym myśleć.

Zatroskana wiedźma

--
Ewa Pocierznicka www.wiedzma.prv.pl
"Zacząłem pisać jakieś opowiadanie, ale było tak smętne, że nawet moje

2. Data: 2003-07-16 20:44:12

Temat: Re: Test ciązowy
Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

zwykle nawet drobny ślad kreski oznacza ciążę, tym bardziej, ze w miarę
powtzarzania testów, kreska zrobiła się wyraźniejsza...

3. Data: 2003-07-16 21:00:18

Od: "evoonya" <e...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Pocierznicka" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> taki wynik wskazuje na ciązę? Dodam ze w międzyczasie miałam krwawienie,
> tydzień po spodziewanym terminie miesiączki, dość nietypowe i bardziej

Ewa
mimo, ze w ulotce quick vue jest napisane, ze test mozna robic o kazdej
porze, najlepiej powtorz rano - kiedy mocz jest najbardziej stezony.

no i zamiast gdybac, maszeruj do ginekologa.

pozdrowko
ev
--
"...much more than this, there is something else there,
so much more than this, beyond the stars..."

4. Data: 2003-07-18 08:36:39

Od: "Beata" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja już Ci gratuluję, jeśli okaże się, że to prawda. Też z mężem staramy
się o maluszka, ale jak na razie cisza (oby przed burzą).
Pozdrawiam WAS
Beata

Graphites 5CH?
KORZONKI