Zmiany na rękach

1. Data: 2003-07-16 16:37:42

Temat: Zmiany na rękach
Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Jutro idę do dermatologa, ale jestem ciekawy, co to jest już dzisiaj. ;) Na
spodniej stronie dłoni pojawiło mi się dużo złuszczeń, tak jak przy
odciskach, tyle że ja nic ostatnio ciężkiego fizycznie nie robiłem. Brak
innych objawów. Co to może być? Grzybica? Schodzi tylko wierzchnia warstwa
naskórka, tak jak przy łagodnym oparzeniu słonecznym, kiedy 'schodzi
naskórek'.
--
Samotnik
www.zagle.org.pl

2. Data: 2003-07-16 20:43:21

Temat: Re: Zmiany na rękach
Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

pewnie grzybica lub alergia

3. Data: 2003-07-16 21:39:50

Od: "Jerzy \(Dusk\)" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał(a) tak:
> [...]
warstwa
> naskórka, tak jak przy łagodnym oparzeniu słonecznym, kiedy 'schodzi

Swędzi? Może być gronkowiec...

Jerzy

4. Data: 2003-07-16 21:42:00

Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora