Tłumaczę się. (was: wilka kora [?])

Data: 2004-07-02 09:25:57
Temat: Tłumaczę się. (was: wilka kora [?])
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid>

On Fri, 2 Jul 2004 00:19:02 +0200, Robert wrote:

> Ale tak zupelnie subiektywnie odczuwam ze chyba faktycznie (jak juz gdzies
> wczesniej napisales) czas na urlop :)

I będzie urlop. W przyszłym tygodniu wracam na chwilkę do Polski.

Tym niemniej korzystając z okazji chciałem napisać, ze mimo wszystko nie
zapomniałem o FAQ ani o opisie grupy.

Na dzień dzisiejszy sytuacja ma się nastepująco:

Szlifuję draft RFD nowego opisu na pnng, posłałem go również mailem do
Piotra Kasztelowicza, który zawinszował sobie chyba permanentny urlop
ostatnio, a zależy mi na jego współudziale. Ponieważ jednak Piotr od
tygodnia milczy - postanowiłem mimo wszystko poczekać aż się odezwie.

Poza tym staram się czytać psm pod kątem ewentualnego FAQ. Nie jest to
łatwe, zwłaszcza wczoraj jakiś spamer zaśmiecił listę mnóstwem dużych
postów robionych metodą ctrl-c - ctrl-v, które nie dość, ze NTG, to
poszły sobie jako nowe wątki...

Tak czy inaczej nawet na urlopie będę odbierał maile i będę osiągalny tą
drogą.

> Ja bylem na tygodniowej konferencji i mi pomoglo :)

Gdzie? :)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)