To ja tez o papiezu...

1. Data: 2005-03-29 17:57:45

Temat: To ja tez o papiezu...
Od: KOMINEK <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zycze mu jak najlepiej i niech zyje sto lat..bla, bla, bla.
Ale...
Boje sie, ze jesli tak dalej pojdzie, to zrobia z niego tragikomedie,
gorsza niz byla przy Arafacie. Pamietacie? Codzienne wiadomosci z
informacjami "zyje", "juz nie zyje", "a jednak wciaz zyje", "oddycha, ale
juz nie zyje".
Tam nikt nie odwazy sie odlaczyc go od respiratora, kiedy w koncu dojdzie
do tej bezpowrotnej wizyty w szpitalu i beda go utrzymywac przy zyciu ku
uciesze mediow. Zrobia z niego kukle, ktora stanie sie narzedziem do
trzymania wiernych na medialnej smyczy. Juz teraz "papa" stal sie motorem
napedowym wszystkich serwisow informacyjnych. Niemalze codziennie widzimy
jak z czlowieka przeobraza sie w preparat. Do niedawna mial problemy z
wymowa, teraz juz w ogole nie mowi, rusza dziwnie wychudzona glowa i
porusza sie wylacznie na wozku. A co smieszniejsze - kazdego dnia slyszymy,
ze "papiez czuje sie coraz lepiej". Zalosne.
Dlatego zycze mu, aby zyl jak najdluzej, ale umarl bardzo szybko.

--
Nudzisz sie? To napisz: k...@p...tv albo [zaGGadaj - 1209534] albo
[grono.net:kominek]

Jedna kobieta, jedna dziura, jeden raz.

1. Data: 2005-03-29 18:14:25

Temat: Re: To ja tez o papiezu...
Od: "mnjiodek" <m...@b...emila> szukaj wiadomości tego autora

KOMINEK by pokazac ze jest twardym facetem lub suodka dupa napisal:

> ze "papiez czuje sie coraz lepiej". Zalosne.

teksty sa oklepane i nie ma w nic zalosnego.. w wiekszosci glupcy sa
wlasnie to uslyszec, nie prawde, tylko pokrzepiajace wiesci..
z reszta czeste i durne wiadomosci sluza temu by jak najlepiej sie
przygotowac do mostu wawa-wadowice-watykan

> Dlatego zycze mu, aby zyl jak najdluzej, ale umarl bardzo szybko.

za pozno, ta szopka juz trwa, papiez juz umiera od jakiegos czasu..
niedlugo na drugie bedzie mial klinika gemelli

--
it was one little casualty

1. Data: 2005-03-29 18:37:27

Od: HardStyler <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

KOMINEK napisał(a):
> wymowa, teraz juz w ogole nie mowi, rusza dziwnie wychudzona glowa i
> porusza sie wylacznie na wozku. A co smieszniejsze - kazdego dnia slyszymy,
> ze "papiez czuje sie coraz lepiej". Zalosne.
Pamietasz artykul "Nie" pt. Obwozne Sadomaso? I powiedz teraz, ze Urban
nie poradzil dobrze, zeby Papiez dal juz sobie spokoj i polozyl sie do
lozka. Ja pierdole! On jest juz traktowany jak malpa. Wszyscy czekaja az
pojawi sie w oknie. A po jaki chuj ma sie tam pojawiac? Po to, zeby go
wszyscy widzieli. To jest taka popierdolona szopka. Zle sie czuje to
niech lezy, a wszyscy chca, zeby pojawil sie w oknie i powiedzial czesc.
Niech wypierdalaja te pierdolone tempe dzidy.

> Dlatego zycze mu, aby zyl jak najdluzej, ale umarl bardzo szybko.
Dobre zyczenie! Tobie i sobie rowniez tego zycze ;)

Pzdr,
HS.

--
Bo gdy upadne to wstanę, powiem kurwa - ide dalej...

1. Data: 2005-03-29 20:56:23

Od: mamucik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Powiem Ci tak, coraz wiencej ludzi widzi co sie dzieje, coraz wiencej
osob wie ze papierz tak naprawde nie jest w stanie podejmowac waznych
decyzji wszytkie przemowienia sa pisane przez pracownikow, zawacham sie
nawet uzyc stwierdzenia ze wiekszosc decyzji podejmowana jest w
Watykanie bez wiedzy papieża ,to poprostu widac i tego sie nie da ukryć
tymbardziej ze pewnie za kulisami tematem numer jeden jest kto zajmie tron.
Tylko sa ludzie ktorym jak kosciół powie ze gruszki urosna na wierzbie
to oni w to uwierza i beda sie sprzeczać z Toba chocby na smierc i zycie.
Tak czy siak życze papieżowi jak najlepiej
Pzdro

1. Data: 2005-03-29 23:09:32

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik KOMINEK napisał:

> Dlatego zycze mu, aby zyl jak najdluzej, ale umarl bardzo szybko.

Czy jakoś tak właśnie...
Biedny jest.
Bardzo, bardzo Mu współczuję.

--
GABi

1. Data: 2005-03-30 00:32:10

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"KOMINEK" <k...@g...pl> wrote in message

.Uh, Kominku - chyba nadchodzi czas, aby ci nogawki do krotkich spodenek
popodszywac....
Kaska

1. Data: 2005-03-30 00:57:26

Od: "eTaTa" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pyzol" <n...@s...ca> napisał w wiadomości

> "KOMINEK" <k...@g...pl> wrote in message
>
> .Uh, Kominku - chyba nadchodzi czas, aby ci nogawki do krotkich spodenek
> popodszywac....
> Kaska

Czemu tak myślisz?

ett

1. Data: 2005-03-30 01:09:45

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"eTaTa" <e...@g...pl> wrote in message
> Czemu tak myślisz?

Chyba factow3i znudzilo sie badziewanie, chyba dorasta. ( chyba!)

K.
P.S. Gupi to on nie jst. Byle by wyszedl z tego pokoju z lustrami.

1. Data: 2005-03-30 01:11:29

Od: "eTaTa" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Pyzol" <n...@s...ca> napisał w wiadomości

> Czemu tak myślisz?
>
> ett

ps.

Przecież chłopaki są fajowe, takie dziecinne.
:-)

Są takie dwie sprawy, skutkujące tym samym.
Terii może nie mieć możliwości zrozumieć "samoodejścia",
tak jak może zrozumieć, że jest, póki jest. I czekać na decyzję.
Innych.

Tu mnie macie, jestem, byłam, dla was, teraz zróbcie co chcecie.
Jeśli wam nadal do czegoś służę...

Historia uczy, konsekwencji wydarzeń.

ett

To życie i śmierć jednostek, uczy. (nie dotyczy judaizmu)

1. Data: 2005-03-30 01:13:29

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"eTaTa" <e...@g...pl> wrote in message
> Tu mnie macie, jestem, byłam, dla was, teraz zróbcie co chcecie.
Plizzz, tatku - fszyscy, ale nie ty.

.....Liuba bratcy zyt' S naszym atanom nie prichoditsa tuzit'

Kaska
PS Czy ty jestes brzytki?

PYTANIE do Dari
S w i a t o w i d