To najgorszy rok dla Polski od 27 lat.

11. Data: 2016-11-21 17:56:11

Temat: Re: To najgorszy rok dla Polski od 27 lat.
Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 17 listopada 2016 17:44:58 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]
html

> Po 8 lat rządów PO ludzie zapragnęli mieć JESZCZE gorzej. Dobre :-D
>
> Ignorancja i alienacja od rzeczywistości zwolenników i samej PO
> doprowadziła ich wszystkich do kolejnego absurdu - oto dziś jawnie uważają
> Społeczeństwo za nieświadome dobra i zła, uważają, że to bezwolna masa
> ludzka, która nie wie, co robi i dlaczego.
> Prawda nie dociera - że po 8 latach wmawiania ludziom, że się coś dla nich
> robi, po 8 latach nabijania kabzy politykom, po 8 latach afer nawet
> najgłupszy obywatel, ale dbający o własny interes, nie pozwoli dłużej na
> [...]

same ogolniki w twojej wypowiedzi
napisz w punktach co zmienilo sie w twoim zyciu w wyniku "dobrej zmiany".
o ile wzrosly obroty w twojej firmie? czy latwiej sie zalatwia wszelkie sprawy
urzedowe w tym rozliczenia podatkow. albo moze udalo ci sie otzrmac ciekawa i
b.dobrze platna prace. a moze w koncu wyjechalas w ciekawe i piekne miejsca w ramach
slusznie wypracowanego czasu wolnego.
i wazniejsze czy wzroslo twoje poczucie bezpieczenstwa w wyniku sensownej polityki
aktualnych wladz. czy masz swadomosc ze twoja wnuczka nie bedzie musiala ponosc
kosztow i innych konsekwencji w wyniku rozrzutnosci i niefrasobliwosci malo
kompetentnych politykow, ktorzy nie maja kwalifikacji do handlu marchewka a "rzadza"
nam milosciwie...
co ci sie tak podoba? lubisz sluchac bredni i klamstw. lubisz multiplikowanie zakazow
nakazow ... musze konczyc bo pisze w robocie i obowiazki mnie wzywaja. ale jeszcze
sie odezwe!