To straszne

1. Data: 2005-09-22 10:59:08

Temat: To straszne
Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzis sobie przypomniałem... wszystko to co te świnie mi zrobili ;(

Nagle cała ta układanka zaczyna mieć sens i układa się w jedną całość.

Przypomniałem sobie jak jeden ksiądz sadzał mnie na kolankach i kazał
śpiewać
"Ognia daj lampie mej, niechaj płonie, Ognia daj lampie mej dzień w
dzień, Ognia daj lampie mej, niechaj płonie, niechaj płonie aż po sądny
dzień"

Czuje się teraz źle, czuje się strasznie te wszystkie wyparte
wspomnienia sprawiają, żę czuję się brudny ;)
Wstydzę się tego co mi robili...

wpadam w obłęd... teraz wiem czemu nadałem sobie ksywkę Jesus i teraz
już rozumiem wszystkie moje odczucia... to straszne... ;)

2. Data: 2005-09-22 13:48:53

Temat: Re: To straszne
Od: " Himera" <h...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesus <n...@p...onet.pl> napisał(a):

> wpadam w obłęd... teraz wiem czemu nadałem sobie ksywkę Jesus i teraz
> już rozumiem wszystkie moje odczucia... to straszne... ;)

nadales sobie ta ksywke bo jestes bluznierca.

3. Data: 2005-09-22 15:19:41

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Himera napisał(a):

> nadales sobie ta ksywke bo jestes bluznierca.

No popatrz, a wiesz, że byłem ministrantem i nosiłem wino?

A to co mówię jest prawdą.
Uwierz...

4. Data: 2005-09-22 15:57:07

Od: " Himera" <h...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesus <n...@p...onet.pl> napisał(a):

> No popatrz, a wiesz, że byłem ministrantem i nosiłem wino?

a ja bylam w oazie i spiewalam piosenki "Bog kocha mnie takiego jakim jestem"

> A to co mówię jest prawdą.
> Uwierz...

no to tylko psychiatra ci zostaje :)

5. Data: 2005-09-22 16:48:28

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Himera napisał(a):

> a ja bylam w oazie i spiewalam piosenki "Bog kocha mnie takiego jakim jestem"

No widzisz, a nie męczą Cię teraz koszmary przypadkiem? ;)

6. Data: 2005-09-22 17:42:34

Od: " Himera" <h...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesus <n...@p...onet.pl> napisał(a):

> No widzisz, a nie męczą Cię teraz koszmary przypadkiem? ;)

mecza, ale nie z tego powodu.

7. Data: 2005-09-22 17:56:26

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Himera wrote:

> mecza, ale nie z tego powodu.

zgubilem sie w tych niedopowiedzeniach, z jakiego powodu cie nie mecza?
--
careful with that axe Eugene!

8. Data: 2005-09-22 19:36:40

Od: " Himera" <h...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@w...pl> napisał(a):

> zgubilem sie w tych niedopowiedzeniach, z jakiego powodu cie nie mecza?

nie tak napisalam, przeczytaj uwazniej moja wypowiedz i zadaj poprawne
pytanie.

9. Data: 2005-09-22 22:26:49

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jesus" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

[...]

A więc to taaakie buty ...
No to może z innej strony.
Gadają, że to co Cie nie zabije to Cie wzmocni - ale to tylko półprawda :)
Jak wiadomo w przyrodzie obowiązuje zasada zachowania energi - i choćbyś nie
wiem jak chciał, wyżej dupy nie podskoczysz. Aby cokolwiek zdziałać trza
mieć jakiś zasób energi. Skądś ją trzeba wziąć - z nieba nie spadnie.
Jak jakieś bardzo wredne i złe dzieci, naśmiewają się ze swojej ofiary - to
ofiara marzy sobie iż zostanie karatekom i spuści wpierdol swoim oprawcom by
nastepnie opuścić miejsce zdarzenia w glori i chwale, przy milczącym
podziwie przechodniów :) Niestety ofirara owa pozytkuje swoją mentalną
energie na marzenia - tudzież wewnętrzny i niekonstruktywny bunt. Marzenia
oczywiście i podobno, mogą przynieść bardzo konkretny efekt ... tak mi
kiedyś powiedzieli biznesmeni z Amwaya, wg nich marzenia to podstawa :) ...
ale o czym to ja miałem ...aha:
Znam pewną sztuczkę. Otóż jeśliby oderwać ową wytworzoną moc, od konkretu
który ją wywołał - to można ją spożytkować w dowolnie obrany sposób. Bilans
energetyczny będzie się zgadzał - jednak energia posłuży bardziej zbożnym
celom.

Nie wiem czy dane było ci spotkać kiedyś taką osobę, której "życie nieźle
dokopało" - a ona nie rozpamiętywując, nie biorąc wogóle pod uwagę tego co
było kiedyś, kieruje sobą w taki sposób, że wszyscy dokoła mówią: "ma to
coś".
Nie wiem czy dane było ci spotkać kiedyś taką osobę, której "życie nieźle
dokopało" - a ona rozpamiętywując przeszłość biadoli, narzeka, siwieje,
strzeje się i umiera.

W jednym i drugim przypadku bilans energetyczny wychodzi na zero. Ale
W pierwszym przypadku masz wiatrak w którego osi jest zamontowana działająca
prądnica, a w drugim masz śmigiełko które się tylko obraca, i robi takie
fajne "fruuuu" przy kazdym obrocie ... ku uciesze gawiedzi :)).

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

10. Data: 2005-09-23 05:34:18

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Himera wrote:

> nie tak napisalam, przeczytaj uwazniej moja wypowiedz i zadaj poprawne
> pytanie.

to ja zadalem pytanie :) nie musze przeciez pytac (a ty odpowiadac) o to
co ty masz na mysli tylko o np. o to co chialbym ja uslyszec

--
careful with that axe Eugene!

Lodz, pogotowie i Pavulon
Re: Pomocy..!!
Re: Czy kiedykolwiek bede mial dziewczyne?
psyche a kniga
Antropofobia czy coś innego?