Tort ze zdjęciem ;-o

1. Data: 2002-01-22 21:47:42

Temat: Tort ze zdjęciem ;-o
Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Widziałem takie coś w cukierni i świat już nie jest taki sam...
Z czego to może być i czy jest jadalne?? Wstyd mi było wejść i
zapytać
a poza tym zamurowało mnie ;-o
pozdr.Alex
a może miałem zwidy ;-))

1. Data: 2002-01-22 23:05:37

Temat: Re: Tort ze zdjęciem ;-o
Od: <b...@n...se> szukaj wiadomości tego autora

> Widziałem takie coś w cukierni i świat już nie jest taki sam...
> Z czego to może być i czy jest jadalne??  Wstyd mi było wejść i
> [...]
------------------
Nie, nie miales. To chyba jest szwedzki wynalazek. Drukuje sie to barwnikami
spozywczymi na marcypanie, komputerowo. To juz istnieje dobre 2 lata. Mozna dac
zdjecie slubnej, dzieci, pieska czy widoczek z Tatr do cukierni i po kilku
godzinach tort gotowy.
baska

1. Data: 2002-01-23 10:34:51

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aleksander Kłosiewicz wrote:

> Widziałem takie coś w cukierni i świat już nie jest taki sam...
> Z czego to może być i czy jest jadalne?? Wstyd mi było wejść i
> [...]

Jadalne ale obrzydliwie slodkie. W sumie-swietne na kinderbal bo dzieci
sie zajadaly, dorosli rezygnowali po 2 kesach :))
pzdr
agi

1. Data: 2002-01-23 11:02:18

Od: "skrzacik" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fghfgh" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jadalne ale obrzydliwie slodkie. W sumie-swietne na kinderbal bo dzieci
> sie zajadaly, dorosli rezygnowali po 2 kesach :))
> pzdr
> agi

zgadza sie. zamowilam taki tor w ksztalcie ksiegi na komunie mojej
siostrzenicy, furore zrobil ogromna do momentu wziecia go do ust. ale
cukiernia w ktorej to robia uwzglednia gusta klienta wiec nastepnym razem
poprosze o zrobieniego o polowe mniej slodkiego i moze wtedy nie tylko
widok zachwyci gsci.

skrzacik

1. Data: 2002-01-23 11:04:30

Od: "skrzacik" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-01-24 10:56:11

Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@n...se> napisał w wiadomości
> [...]
lata. Mozna dac
> zdjecie slubnej, dzieci, pieska czy widoczek z Tatr do cukierni

Uff. A już myślałem, że powstała chemia fotograficzno-spożywcza
;-))
pozdr.Alex

co sadzicie o legendarnej szynce z puszki...
moje gnocchi (chyba OT)
Masa kajmakowa
Historia budyniu pilnie poszukiwana !
czym zaskoczyc tesciow - czyli skromne menu na niedziele