Traczyk

1. Data: 2000-07-18 15:53:31

Temat: Traczyk
Od: Marcin Barszczewski <m...@i...ibb.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

Czy ktos z was ma moze na zbyciu dwutomowa "Fizjologie..." Traczyka i
Trzeskiego ?

Pozytywne odpowiedzi na powyzsze pytanie prosze na priva :)

"Thx from the mountain"

Marcin Barszczewski

2. Data: 2000-07-18 17:16:40

Temat: Re: Traczyk
Od: Wyrwicz Lucjan <m...@s...pam.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobry dwutomowy Traczyk teraz w cenie. Niestety nie da sie go dostac
(najlepiej powiesic ogloszenie w medycznym akademiku). W Szczecinie
bardziej sie oplacalo skserowac cala ksiazke (2*500 lub 600 stron) bo ceny
uzywanych byly podobne. Slyszalem ze na poznanskiej AM bylo ich w
nadmiarze (skserowanych kopii), bo kolezanka chciala je przywozic do
Szczecina i sprzedawac, chyba po 20 zl za tom.
Swojego nie oddam, bo za bardzo mnie wymeczyl.
Pozdrawiam,

malignus
(milej nauki - czyzby sesja we wrzesniu?????)

3. Data: 2000-07-18 19:00:55

Od: Marcin Barszczewski <m...@i...ibb.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyrwicz Lucjan wrote:

> [...]
> Pozdrawiam,
>
> malignus
> (milej nauki - czyzby sesja we wrzesniu?????)

Nie, dokonczenie studiow neurobiologicznych w Niemczech w Maxie Plancku.

Marcin

4. Data: 2000-07-26 11:53:55

Od: "Magdalena Walusiak" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Barszczewski wystukal:

>Czy ktos z was ma moze na zbyciu dwutomowa "Fizjologie..." Traczyka i
>Trzeskiego ?

Nie wiem, czy byloby Cie w stanie usatysfakcjonowac 1-tomowe dzielo pod red.
Traczyka: "DIAGNOSTYKA CZYNNOŚCIOWA CZŁOWIEKA - FIZJOLOGIA STOSOWANA", Wyd.
Lekarskie PZWL, 1999, s. 704
Mozna to kupic w Wirtualnym Empiku
http://sklep.empik.com/index.cgi?cmd=KARTA_TOWARU&pr
oduct_id=68142261&dzial=
8

>Pozytywne odpowiedzi na powyzsze pytanie prosze na priva :)
>
>"Thx from the mountain"
>
>Marcin Barszczewski

Co to znaczy Pang...
Radiatex bajer czy prawda?
badanie wapnia we włosach
Pilne, Obrzęki pod oczami u rocznego dziecka
Re: Odp: bilirubina