Traktorek ogrodowy STATESMAN

1. Data: 2007-12-28 17:17:03

Temat: Traktorek ogrodowy STATESMAN
Od: Longus <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Nie wiem czy to wlasciwa grupa, jezeli nie to prosilbym o nakierowanie
na wlasciwa lub podanie informacji gdzie mozna znalezc znalezc schemat
elektryczny do traktorka ogrodowego STATESMAN 12,5/40 rok prod. 1996
silnik Briggs&Stratton model 286707.
Otrzymalem ten traktorek w podarunku jednak musze dokonac w nim napraw,
a w tym poszatkowana jest instalacja (podobno jakis dzieciak wyrwal
kilka kabli) w zwiazku z czym taki schemat bardzo ulatwilby mi zycie.

Z gory dziekuje za wszelka pomoc.

Pozdrawiam,
Greg

2. Data: 2007-12-28 17:59:48

Temat: Re: Traktorek ogrodowy STATESMAN
Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Longus wrote:

> [...]
> a w tym poszatkowana jest instalacja (podobno jakis dzieciak wyrwal
> kilka kabli) w zwiazku z czym taki schemat bardzo ulatwilby mi zycie.

Przesylam Ci pdf na priva, sprawdz strony 17-35.
MB

3. Data: 2007-12-28 19:19:56

Od: Longus <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett pisze:

> Przesylam Ci pdf na priva, sprawdz strony 17-35.
> MB

Pieknie dziekuje to jest to, az mi sie geba usmiechnela od ucha do ucha
jak to zobaczylem, jeszcze raz WIELKIE PODZIEKOWANIA :-)

Pozdrawiam,
Greg

4. Data: 2007-12-28 20:44:54

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Longus wrote:

> Pieknie dziekuje to jest to, az mi sie geba usmiechnela od ucha do ucha
> jak to zobaczylem, jeszcze raz WIELKIE PODZIEKOWANIA :-)
>
> Pozdrawiam,
> Greg

nie ma za co, akurat mialam pod reka :)

MB