Zapytanie

1. Data: 2007-12-29 20:39:51

Temat: Zapytanie
Od: "kryluta" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Pragnę zapytać, czy ktoś z miłych grupowiczów oglądał program Mai
Popielarskiej- Maja w o grodzie, gdzie pokazywała nagrodzony ogród takiego -
pana Tadeusza Płazy.Bardzo mi się podobał- gość z fantazją, ale gdzie by tu
uderzyć, aby zobaczyć zdjęcia z tego ogrodu?

2. Data: 2007-12-30 09:20:59

Temat: Re: Zapytanie
Od: Jacek Ostaszewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kryluta pisze:
> [...]
> pana Tadeusza Płazy.Bardzo mi się podobał- gość z fantazją, ale gdzie by tu
> uderzyć, aby zobaczyć zdjęcia z tego ogrodu?

Do TVN?

--
JackOss - po kiego mi sygnaturka?!!

Traktorek ogrodowy STATESMAN