"Trans-akcja'.

11. Data: 2011-11-03 14:02:52

Temat: Re: "Trans-akcja'.
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Vilar wylazło do ludzi i marudzi:

745030,Skazana_na_ple

> I właśnie o tę prostą uczciwość względem siebie i _innych_ mi szło....
> Ale może się czepiam, może trzeba dorosnąć..
> W każdym razie to _tylko_ moje prywatne wąty,

Fakt, nawet u Chirona Prawda była najważniejsza.

Qra

12. Data: 2011-11-03 15:55:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 3 Nov 2011 11:18:43 +0100, Vilar napisał(a):

> - malujący się i przebierający mężczyźni brzmieli mi... dziwnie. I nie
> chodzi tu o fakt samych przebieranek, bo społeczne potępienie wynikające z
> faktu naciągnięcia na grzbiet inaczej skrojonej szmaty jest dla mnie lekko
> dziwne (śmieszne, głupie itd - tak rozumiem kody kulturowe, co nie zmienia
> faktu, że jest to lekko durne). Ale o nich samych - było w nich coś
> dziwnego, nieuczciwego (?).

No ale to wobec tego był film o transwestytach, a nie transseksualistach!
:-]

O WSZYSTKIM - 1,2,3,4
Drang nach Osten.
Bez tajemnic - Andrzej-Weronika - co dalej ?
Pies na baby!
Hołd tuski.