Trochę zdjęć z zimy

1. Data: 2007-01-28 18:03:18

Temat: Trochę zdjęć z zimy
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie wróciłem z działki. Niestety, śnieg topi się pod wpływem opadów
deszczu. Wygląda na to, że już śnieżnej zimy w najbliższym czasie nie
będzie. A jeszcze w nocy termometr pokazał -15C!!
Za to wizualne wspomnienia są wspaniałe:
http://mojekaszuby.republika.pl/
Miłego oglądania. Na końcu trzy zdjęcia ze spaceru po lesie.
Pozdrowienia
--
Jerzy Wierzchnicki

2. Data: 2007-01-28 19:43:54

Temat: Re: Trochę zdjęć z zimy
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:epioi4$1ic$1@atlantis.news.tpi.pl Jerzy
Wierzchnicki <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> Właśnie wróciłem z działki. Niestety, śnieg topi się pod wpływem
> opadów deszczu. Wygląda na to, że już śnieżnej zimy w najbliższym
> czasie nie będzie.

Hejka. Na wschód od Wisły odwilż raczej nie grozi i zima będzie mimo
zapowiadanego ocieplenia. :-) Śniegu na naszej działeczce jest chyba tyle
samo ile na Twoich włościach. Tylko takiego puszystego kota mi brak. ;-) Za
to odwiedza mnie piękny złocisto-czerwony bażant, bo otworzyłem na oścież
szklarenkę i nasypałem ziarna. Szkoda tylko, że jakoś w ogóle nie widać
sikorek. ;-(
Pozdrawiam minusowo Ja...cki

3. Data: 2007-01-28 20:17:39

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" napisał:
w wiadomości news:epiueq$pic$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Za to odwiedza mnie piękny złocisto-czerwony bażant, bo otworzyłem na
oścież
> szklarenkę i nasypałem ziarna.

Bażantów nigdy u mnie nie było ;-((

Szkoda tylko, że jakoś w ogóle nie widać
> sikorek. ;-(

Tej jesieni mało jest ptaków. Zawsze o tej porze kwiczoły dziobały czerwone
kulki irg, a w tym roku w ogóle ich nie widzę. Sikorek też nie widziałem.
Późną jesienią było trochę czyżyków, ale teraz ich nie widzę.
Pozdrowienia
--
Jerzy Wierzchnicki

4. Data: 2007-01-28 21:06:23

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 28 Jan 2007 19:03:18 +0100, Jerzy Wierzchnicki napisał(a):

> http://mojekaszuby.republika.pl/
> Miłego oglądania. Na końcu trzy zdjęcia ze spaceru po lesie

Mmm... Piękna zima:)

Pozdrawiam,
Marta

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

5. Data: 2007-01-28 21:19:40

Od: Zbyszek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Za to wizualne wspomnienia są wspaniałe:
> http://mojekaszuby.republika.pl/
> Miłego oglądania. Na końcu trzy zdjęcia ze spaceru po lesie.
Piękne ujęcia! Gratuluję.I to jest właśnieprawdziwa zima :-)

6. Data: 2007-01-28 21:23:29

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:epioi4$1ic$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> Za to wizualne wspomnienia są wspaniałe:
> http://mojekaszuby.republika.pl/
> Miłego oglądania. Na końcu trzy zdjęcia ze spaceru po lesie.

Ładnie tam u Ciebie :-)
Szkoda że tak krótko utrzymał się ten śnieg ,
u mnie już prawie go nie ma (-:

Pozdrawiam ,TeresaR

7. Data: 2007-01-29 00:25:56

Od: "Moon" <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Wierzchnicki wrote:
> Właśnie wróciłem z działki. Niestety, śnieg topi się pod wpływem
> opadów deszczu. Wygląda na to, że już śnieżnej zimy w najbliższym
> czasie nie będzie.

juz jest.
moon

8. Data: 2007-01-29 08:00:07

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

>juz jest.
>moon
:))))))
u mnie jest juz po sniegu i mam nadzieje,
ze i po zimie
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
))))))))))))
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

9. Data: 2007-01-29 08:40:31

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Wierzchnicki wrote:

> [...]
> Za to wizualne wspomnienia są wspaniałe:
> http://mojekaszuby.republika.pl/
> Miłego oglądania. Na końcu trzy zdjęcia ze spaceru po lesie.

Bardzo nastrojowe zdjęcia.

Pozdrawiam
Bea

10. Data: 2007-01-29 11:17:50

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Hejka. Na wschód od Wisły odwilż raczej nie grozi i zima będzie mimo
> zapowiadanego ocieplenia. :-) Śniegu na naszej działeczce jest chyba tyle
> samo ile na Twoich włościach. Tylko takiego puszystego kota mi brak. ;-)

Kocisko przepiękne :) Była w niedzielę na wsi i aż szkoda mi było psuć
śladami własny ogród. Było pięknie gładziutko i tylko kocie ścieżki
gdzieniegdzie. No ale sypało więc chyba moje ślady już przestały psuć
krajobraz.

U mne są (sikorki, nie bażanty).

Najpiękniejszą muzyką przed snem

LAGERSTROEMIA INDICA