może już starczy?

1. Data: 2007-01-27 13:05:05

Temat: może już starczy?
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka. Rano była śnieżna zadymka. Gdy się później uspokoiło udało mi się
nieodśnieżoną drogą dojechać samochodem pod samą bramę działek. Niestety
przy zawracaniu zakopałem się. :-( Wczoraj osobiście przetarty szlak do
działeczki został zasypany ze szczętem (mam od bramy trasę około 300m). Po
spacerach po kolana w sypkim śniegu i odkopaniu samochodu wróciłem do
domeczku spocony jak mysz. :-)
Może na razie starczy tego śniegu i zadymek tym bardziej, że roślinki
chyba już są dostatecznie okryte. :-)
Pozdrawiam melizmatycznie Ja...cki

2. Data: 2007-01-27 13:50:21

Temat: Re: może już starczy?
Od: "Ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Sty, 13:05, "Dirko" <d...@n...pl> wrote:
> Hejka. Rano była śnieżna zadymka.

Ale pięknie jest!!! Z sosen spadają chmury śniegu przy każdym
dmuchnięciu wiatru, psy mają uciechę, a internet sie też do mnie
dodreptał jakoś.

> Gdy się później uspokoiło udało mi się
> nieodśnieżoną drogą dojechać samochodem pod samą bramę działek. Niestety
> przy zawracaniu zakopałem się.

Będziesz miał co wspominać przynajmniej, a gdyby było szaro i mokro,
to co za przyjemność pojechać na działkę :-)

> (mam od bramy trasę około 300m).

Ja mam tyle od bramy do domu... Zatem zaraz łopata w ruch i... gym,
gym, gym! Dobre ćwiczenie na talię ;-)

> Może na razie starczy tego śniegu i zadymek

No coś Ty, przecież to niedługo się skończy i tylko tęsknić
pozostanie...

3. Data: 2007-01-27 14:48:24

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:1169905821.396405.14640@s48g2000cws.googlegroup
s.com
Ikselka <i...@w...pl> napisał(a):

> Będziesz miał co wspominać przynajmniej, a gdyby było szaro i mokro,
> to co za przyjemność pojechać na działkę :-)

Hejka. Do wspominania to ja mam pięciodniowe odkopywanie łopatami
zasypanej śniegiem drogi, żeby móc dostać się do cywilizacji (po chleb,
masło itp.) - zimą bodajże 1978 roku. Co to wtedy była za zima! Stulecia :-)

> No coś Ty, przecież to niedługo się skończy i tylko tęsknić
> pozostanie...

Lubię zimę, lubię śnieg i mróz ale nie lubię jak zawiewa pewnie dlatego,
że teraz muszę codziennie być na działce. :-)
Pozdrawiam bezwietrznie Ja...cki

4. Data: 2007-01-27 14:52:39

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko"

> Lubię zimę, lubię śnieg i mróz ale nie lubię jak zawiewa pewnie
dlatego,
> że teraz muszę codziennie być na działce. :-)

A właśnie miałam o to spytać ... co ogrodnik robi zimą na działce ?
Przecież nie ma co kopać, wszystko okryte śniegiem ?!

Serdecznie Miłka

5. Data: 2007-01-27 15:26:02

Od: "Dziadek" <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miłka wrote:

> A właśnie miałam o to spytać ... co ogrodnik robi zimą na działce
> ? Przecież nie ma co kopać, wszystko okryte śniegiem ?!
>
> Serdecznie Miłka

To tylko taka wymowka, że muszą być. Toż tam derenióweczka i insze
naleweczki schowane i po każdym powrocie czerwony nos można na mróz i
wysiłek zwalić :-D
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

6. Data: 2007-01-27 15:38:39

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    A właśnie miałam o to spytać ... co ogrodnik robi zimą na działce ?
> Przecież nie ma co kopać, wszystko okryte śniegiem ?!

Karmi przepiórki i cieszy się,że mieszka w mieście i nie musi
codziennie odwalać 150 m drogi zasypanej śniegiem.
Pozdrawiam.Mirzan

7. Data: 2007-01-27 16:05:44

Od: "Jacek Gucio" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miłka <m...@t...pl> napisał(a):

> A właśnie miałam o to spytać ... co ogrodnik robi zimą na działce ?
> Przecież nie ma co kopać, wszystko okryte śniegiem ?!

No jak to, co robi? Pilnuje działki żeby mu nie, przepraszam, podprowadzili.
A co by wiosną uprawiał?

W Pitrkowie śniegu jest tyle ile trzeba, jest ładnie :-)

http://voila.pl/xdh17/?1

Pozdrawiam, Jacek

8. Data: 2007-01-27 16:13:42

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek Gucio napisał:

> No jak to, co robi? Pilnuje działki żeby mu nie, przepraszam, podprowadzili.
> A co by wiosną uprawiał?

Po każdym silniejszym wietrze sprawdzam, czy jest w tym samym miejscu.
Zawsze mam nadzieję, że może trochę bliżej będzie :-)

Pozdrawiam, Barbara

9. Data: 2007-01-27 16:33:30

Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:
> [...]
> śniegu i odkopaniu samochodu wróciłem do domeczku spocony jak mysz.
> :-) Może na razie starczy tego śniegu i zadymek tym bardziej, że

Tu ktoś też miał dość - śmieszne :-)

http://www.beka.pl/txt_bieszczady.php

Arkadiusz Prażmowski
www.oczkowodne.net
www.forum.oczkowodne.net
www.sklep.oczkowodne.net

10. Data: 2007-01-27 16:37:01

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:epfpkv$ga4$1@atlantis.news.tpi.pl Miłka
<m...@t...pl> napisał(a):

> A właśnie miałam o to spytać ... co ogrodnik robi zimą na
> działce ? Przecież nie ma co kopać, wszystko okryte śniegiem ?!

Hejka. Przecież trzeba dokarmiać ptaszki i otrzepywać ze śniegu iglaki.
Najgorsza jest tuja wrzosowata. ;-)
Pozdrawiam deklaratywnie Ja...cki

Pomidory nietypowe
Stephanotis floribunda