Trójsklepka - do Mirka

1. Data: 2005-09-25 07:14:54

Temat: Trójsklepka - do Mirka
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gatunek zaczął u mnie kwitnienie w ostattnich dniach sierpnia. Obiecałeś
zerknąć, jak w stosunku do gatunku zakwita odmiana o białych kwiatach - tak
samo, później, o ile później:) A może ktoś ma jakieś inne odmiany T.hirta
jeszcze?

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2005-09-25 07:20:39

Temat: Re: Trójsklepka - do Mirka
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> samo, później, o ile później:) A może ktoś ma jakieś inne odmiany T.hirta

Zaraz ruszm w pole, to sprawdzę.Wszystkie pociąłem na sadzonki,
może coś zostało całe.
Pozdrawiam.Mirzan

3. Data: 2005-09-25 10:59:22

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może ktoś ma jakieś inne odmiany T.hirta

>    Zaraz ruszm w pole, to sprawdzę.Wszystkie pociąłem na sadzonki,
>  może coś zostało całe.
>  Pozdrawiam.Mirzan

http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_mirzan

Tak dziś wyglądają moje trójsklepki.Pozostałe nie kwitną
i chyba nie zakwitną, susza ja wykańcza.
Pozdrawiam.Mirzan

4. Data: 2005-09-25 12:56:22

Od: "Elba" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> samo, później, o ile później:) A może ktoś ma jakieś inne odmiany T.hirta

Witaj!
Ja mam Tricyrtis latifolia , czli trójsklepka szerokolistna ,kwitnąca na zółto.
Kwitnie znacznie wczesniej bo pod koniec czerwca
Wygląd kwitów jest taki sam.
Pozdrawiam , Elzbieta

5. Data: 2005-09-25 20:23:07

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zółto.
> Kwitnie znacznie wczesniej bo pod koniec czerwca

Właśnie żółtej brak mi do serii.Miałem kiedyś, ale zaginęła.
Kwitła jesienią.Miałem też latifolia, ale o takim umaszzeniu
jak hirta,czyli lila w ciapki.
Pozdrawiam.Mirzan

6. Data: 2005-09-25 20:33:44

Od: "Elba" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Właśnie żółtej brak mi do serii.Miałem kiedyś, ale zaginęła.
> Kwitła jesienią.Miałem też latifolia, ale o takim umaszzeniu

Witaj!
A mnie brakuje ale białej ,bo mi zginęła .Musimy sobie uzupełnić , może będzie
seria. Pomysl.
Pozdrawiam, Elzbieta

7. Data: 2005-09-26 03:36:00

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A mnie brakuje  ale białej ,bo mi zginęła .Musimy sobie uzupełnić , może
będzie
> seria. Pomysl.
> Pozdrawiam, Elzbieta

Wymienimy wiosną,wcześniej nie uda mi się rozmnozyć białej.
Mnożę Tricirtis przez ukorzenianie odcinków pędu z dwoma
listkami.
Pozdrawiam.Mirzan

8. Data: 2005-09-26 17:48:05

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witaj!
> A mnie brakuje  ale białej ,bo mi zginęła .Musimy sobie uzupełnić , może
będzie
> seria. Pomysl.
> Pozdrawiam, Elzbieta

Dziwne zjawisko.Mam już żółtą trójsklepkę,przyjechała do domu
a nie była zamawiana.Kwiat trochę uszkodzony, więc nie robię zdjęcia.
Biała już pocięta, wiosną wymienimy.
Pozdrawiam.Mirzan
Taka:

http://images.google.pl/images?
q=tricyrtis+macranthopsis&hl=pl&btnG=Szukaj+obraz%C3
%B3w

Dab zloty
Głóg
czy to prawda???