Trzask zamykanych okiennic.

111. Data: 2012-04-17 07:56:05

Temat: Re: Trzask zamykanych okiennic.
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-17 09:29, Chiron pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> A z nami to pewno tak:
> http://www.youtube.com/watch?v=cicdjletXD4&feature=r
elated

> :-)

Skoro tak mówisz...

Ewa

112. Data: 2012-04-17 07:59:20

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <r...@c...pl> napisał w wiadomości

> Tu miała być 'medea' i 'iwonka' wśród tych dziewczyn :)

Tak, masz rację
:-)
http://www.youtube.com/watch?v=QmEITFsnK2I

serdecznie pozdrawiam

Chiron

113. Data: 2012-04-17 08:03:51

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-17 09:59, Chiron pisze:
> Użytkownik "zażółcony" <r...@c...pl> napisał w wiadomości

> Tak, masz rację
> :-)
> http://www.youtube.com/watch?v=QmEITFsnK2I

W pracy na youtube'a prawie nie zaglądam, dźwięku nawet na kompie
nie mam, więc :)

114. Data: 2012-04-17 08:04:26

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę zażółcony wylazło do ludzi i marudzi:

uf

qr.a tylko żylasta

115. Data: 2012-04-17 08:07:08

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-17 10:04, Qrczak pisze:
> Dnia dzisiejszego niebożę zażółcony wylazło do ludzi i marudzi:

> uf
>
> qr.a tylko żylasta

czyli co, bunt ?
nie jesteście betoniaste darwinistki ?
łe no ...
znowu Chiron zwyciężył w tym quizie ...

116. Data: 2012-04-17 08:07:40

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-17 10:07, zażółcony pisze:

> czyli co, bunt ?
> nie jesteście betoniaste darwinistki ?
> łe no ...
> znowu Chiron zwyciężył w tym quizie ...

Ha, Aicha ! Aicha się podpisze !

117. Data: 2012-04-17 08:22:28

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> czyli co, bunt ?
> nie jesteście betoniaste darwinistki ?

Trochę marketingu by się przydało.
Beton brzmi źle w każdej konfiguracji.
;)

> łe no ...
> znowu Chiron zwyciężył w tym quizie ...

Zdrada!!!

Ewa

118. Data: 2012-04-17 08:30:48

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea"

>Wypraszam sobie, ja jestem mięciutka. :)

Ale tak w całości podobno się nie da. Wybieraj :)

pzdr
olo

119. Data: 2012-04-17 08:58:22

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-17 10:30, olo pisze:
> Użytkownik "medea"

> Ale tak w całości podobno się nie da. Wybieraj :)

Turritopsis nutricula może! To i ja dam radę.

Ewa

120. Data: 2012-04-17 09:05:10

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-17 10:22, medea pisze:

> Trochę marketingu by się przydało.
> Beton brzmi źle w każdej konfiguracji.
> ;)

> Zdrada!!!

Hańba ! Hańba !

Nnnno!
Straszna sprawa
Kupić żonę?:)
Eden
Farmaceuci sumienia: apteki bez prezerwatyw