Trzask zamykanych okiennic.

491. Data: 2012-04-27 21:52:15

Temat: Re: Trzask zamykanych okiennic.
Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.youtube.com/watch?v=MJRF8xGzvj4

492. Data: 2012-04-27 22:01:17

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2012-04-27 23:37, niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

> W szabas śniadasz po piątnastej?

Może być o 15. No to jestśmy umówieni- oczywiście popitkę do chleba mam
:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

493. Data: 2012-04-27 22:07:03

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-04-27 23:52, niebożę Nemezis wylazło do ludzi i marudzi:

> http://www.youtube.com/watch?v=MJRF8xGzvj4

Fenkju
http://www.youtube.com/watch?v=9hca-yvFUPk&feature=r
elated
http://www.youtube.com/watch?v=9hca-yvFUPk&feature=r
elated
w zależności od potrzeb-ności

qr.a

494. Data: 2012-04-27 22:11:20

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak napisał(a):
> [...]
>
> qr.a
> --
> M�odo�� musi si� wyszumie�, staro�� musi si� wypali�.

Bowie & Fripp
Dwie wersje pierwsza zabawna bardzo:)

http://www.youtube.com/watch?v=E6hEcDt8HZI

http://www.youtube.com/watch?v=yUzWAJJMycs&feature=r
elmfu

495. Data: 2012-04-27 22:25:45

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "olo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "olo"
>
> ERRATA

Czym jest ln|z|? Bo jeśli po prostu wartością bezwzględną- to ja nią nie
operowałem. Nadal nie wskazałeś mi błędu. Skoro i^i nie jest tożsame z
e^[i*ln(i)]- to niby dlaczego nie jest? Gdzie ja podałem wartość
bezwzględną? Zarzucasz, że dalej pogubiłęm się w logarytmach- bo się nie
znam. No to gdzie się pogubiłem? Mogę Ci opisać to szczegółowo.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

496. Data: 2012-04-27 22:29:11

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Chiron"

> Wolfram wylicza przede wszystkim bez "i"
A_gdzie_u_mnie_jest_wynik_z_i? Jedno z rozwiązań jest takie samo, jak z
wolframu- tylko są też inne- różne co 2*kPI

> Wpisz sobie do wolframu swój i poprawny wzór, to SĄ dwa RÓŻNE wyniki.
> ln(z) wpisz sobie też. Dla imaginary wzór JEST inny.

> ln(e^z) nie równa się ln(|z|). Wektor nie jest tożsamy z liczbą.
No ale gdzie ja podałem wartość bezwzględną?

> pa elewie bo nawet dowód matematyczny twoja erystyka ma w głębokim
> poważaniu. Jakakolwiek dyskusja z takim rasistowskim betonem nie MA SENSU.
> Dokładnie jak z pluciem i deszczem :( Zrozumiałem ghosta.
To jeszcze nic. Poczytaj globa- tam to dopiero znajdziesz bluzgi na mnie.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

497. Data: 2012-04-27 22:38:36

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "medea"

> Bo to był za subtelny żart dla wkurzonego dialogiem z elewem faceta :)

olo- ja już chyba wiem, o co Ci idzie. Ty jesteś na tyle zaślepiony swoją
pewnością siebie i emocjami, że źle przeczytałeś to, co napisałem.
Przeczytałeś to życzeniowo. Założyłeś sobie, że to zadanie jest takie mądre,
że w żadnym wypadku nie rozwiążę. A jak rozwiązałem- to nawet nie
potrafiłeś tego przeczytać. Tajoj! Macie naprawdę hełm na głowie, elewie.
Przyznaj- na chorążówce byłeś wyróżniającym się matematykiem, tak?

:-))))

serdecznie pozdrawiam

Chiron

498. Data: 2012-04-28 06:32:41

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-27 21:47, Chiron pisze:
> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Jesteś spostrzegawcza- wiem:-). Olo manipuluje i chce, aby ktoś sobie
> pomyślał to, co on chce, żeby sobie pomyślał- na przykłąd o mnie.
> Napisałem, że nie ma na to szans- każdy i tak pomyśli sobie to, co sobie
> pomyśli (nie wiem, co- ale raczej nie to, co chce olo). Natomiast robiąc
> tak- przedstawia się IMO w nie najlepszym świetle. I taki to miało sens
No ale w sumie to są jakieś truizm. Jesteśmy na warsztatach
"małe dzieci uczą się asertywności" ?
Aha, niepotrzebnie skupiasz się na tym, że 'olo coś chce'. Olo się
wkurza a mówienie, że chce Ci zszargać opinię jest jakieś takie ...
bez sensu ? Takie 'zastępcze' ?

499. Data: 2012-04-28 06:43:52

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-27 18:54, Chiron pisze:
> Dopiero w 1941 roku. Wcześniej IMO takich planów nie było. Jednak to
> przecież nie była prawdziwa przyczyna holokaustu- odpowiedziałem w
> poprzednim poście

Ale jak Ty to sobie wyobrażasz ? W środku wojny, z nudów
czy z braku innych problemów - ktoś nagle wymyślił sobie
holokaust i zapalił do tej idei innych decydentów ???

500. Data: 2012-04-28 09:15:37

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <r...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Aha, niepotrzebnie skupiasz się na tym, że 'olo coś chce'. Olo się wkurza
> a mówienie, że chce Ci zszargać opinię jest jakieś takie ...
ależ nie- widzę to zupełnie inaczej, tylko po co rozmawiać o nim bez niego?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Nnnno!
Straszna sprawa
Kupić żonę?:)
Eden
Farmaceuci sumienia: apteki bez prezerwatyw