Trzask zamykanych okiennic.

511. Data: 2012-04-28 14:28:53

Temat: Re: Trzask zamykanych okiennic.
Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "olo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
news:jngo0n$qju$1@mx1.internetia.pl...
> Użytkownik "malkontent"
..
> Wychodzi mi z kontekstu że Chiron jest wegetarianem.
> Więc szanuję go za wybór diety, jeżeli oczywiście jej powodem było
> współczucie dla naszych "braci mniejszych".
> Natomiast staram się unikać efektu aureoli i z tego szacunku nie będzie
> wynikać uznanie dla innych jego przekonań.

oczywiście - ja żartowałem z Twojej nieświadomości
bo efekt tej niewiedzy w kontkeście waszej wzajemnej
wymiany czułości trochę zabawny wyszedł :))

> to dalej Jackiem:
> [...]
> A matka znów zmęczona matka, coś nas oddala od nas co dnia,
> W niepodzielności prostych uczuć, nie może pojąć wszystkich odmian,
> zbyt wieku, jak na niepokoje, kogoś kto przeżył tyle wojen...
> Masz prawo nie rozumieć mnie, lecz proszę nie zrozum mnie źle.

z wzajemnością - dla odmiany Yodą :))))
<<
LUKE: I don't... I don't believe it.
YODA: That is why you fail.

:)))

pozdr.

512. Data: 2012-04-28 15:22:06

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Chiron"

2F1+%2B1%2F2+%2B...%2B1%2Fn%29+-+log%28n%29
> To jest ośle dobrze ale dla liczb rzeczywistych.
>
> pozdrawiam osła serdecznie

http://pl.wikipedia.org/wiki/Stała_Eulera
A to, olosiołku?
:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

513. Data: 2012-04-28 15:23:54

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> gdybyś tylko potrafił powiedzieć coś miłego, nie byłoby to takie straszne
> ;)

No ale lepiej powiedzieć komuś coś miłego- czy o nim coś miłego?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

514. Data: 2012-04-28 15:34:11

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wartością bezwzględną a modułem. Ponieważ UDAWAŁEŚ że masz o nich pojęcie,
> myślałem że dostrzeżesz swój ewidentny błąd. No ale widzę że nie dość że
> łżesz jak zwykle to i podstaw nie znasz. Więc proszę bardzo:
> z=(a+ib)
> z = z*e^i(fi)
> gdzie:
> fi dla a>0 = arctg(b/a) dla pozostałych przypadków nie chce mi się
> wymieniać, znajdziesz sobie w książce.
> Dlatego oczywistym jest że:
> ln(z) = ln(z*e^i(fi) nie może być równym ln(|z|)
> Więc już ośle zrozumiałeś swój błąd czy jeszcze nie?

Nasz roblem matematyczny wkleiłem na pl.sci.matematyka- gdzie po kolei
opisałem swoje kroki, a także Twoje rozwiązanie. Przeczytaj sobie odpowiedź-
z którą się zgadzam.Napisałeś tyle bzdur- wszystko tylko po to, żeby
udowodnić, jaki jesteś mądry. No ale wychodzi, że nie jesteś- nie potrafisz
nawet przeczytać. Napisałeś, że mój wynik zawiera "i"- a przecież to
nieprawda. Ja wiem, skąd to wziąłeś- no ale co mi z tej wiedzy?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Franciszek_Leja
W 1978 roku kupiłem jego książkę "Funkcje zespolone"- którą mam do dziś.
Byłem nawet na jednym jego wykładzie (niestety, zmarł). W tej książce jest
rozwiązanie, które Ty podałeś (w każdym bądź razie- podobne). Z całą
pewnością wziąłeś to z tej książki- bo i skąd byś wiedział?:-)
Z problemu matematycznego- dla mnie wyprawy w przeszłość, która "otworzyła"
mi parę klapek w głowie (co Ci opisałem)- zrobiłeś przepychankę i
mordobicie. Zawsze tak masz?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

515. Data: 2012-04-28 16:47:13

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-04-28 17:23, niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

O, jaki miły jesteś miły.

qr.a

516. Data: 2012-04-28 17:38:04

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> No ale lepiej powiedzieć komuś coś miłego- czy o nim coś miłego?
rzuć monetą ;)

kiwiko

517. Data: 2012-04-28 18:52:28

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Zespoły z tamtego okresu w ogóle były nie do podrobienia. Ty chyba
> troszkę za młoda jeszcze jesteś i nie masz takiego sentymentu do muzyki
> z lat osiemdziesiątych.

Zaraz za młoda, uwielbiam muzykę z lat 80-tych.
Moja opowiastka dotyczyła bardziej tego, ze kobitki w wieku mojej mamy
bardziej zwykle fascynowały lata 60-te i 70-te, wiesz Niemen,
Szczepanik, Czerwone Gitary, a pani Brygidka była jedyna w swoim rodzaju :-)

> Ja ostatnio usłyszałam w radiu i się wzruszyłam:
> http://orianoko.wrzuta.pl/audio/2HI9uRuKZdz/aya_rl_-
_ksiezycowy_krok

A gdzież to puszczają takie smakowite kawałki?

--

Paulinka

518. Data: 2012-04-28 18:53:03

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> A myślisz, że łupkowy lepszy?

Skąd, jądra są najlepsze ;)

--

Paulinka

519. Data: 2012-04-28 18:56:13

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2012-04-27 21:57, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

_ksiezycowy_krok

> Tego się już nie da powtórzyć. Dzieci to może nawet pokiwają głowami, te
> dzieci na tychże wychowane klimatach, ale nigdy nie zrozumieją naprawdę,
> dlaczego ich starych owłosiony Kukiz wzrusza.
> Albo jakiś tam koncercik w Budapeszcie.
> [hint: http://pl.wikipedia.org/wiki/Live_in_Budapest]

Moje to już pewnie nie, ale pamiętam jak dziś, kiedy moi starsi bracia
na spółkę zakupili pierwsza wieże stereo i pamiętam pierwszą płytę,
którą katowałam na maksa. Wisiałam w oknie z słuchawkami (takimi
wielkimi) na uszach i oglądałam życie codzienne wielkiego blokowiska.
A w tle leciał właśnie Queen...

--

Paulinka

520. Data: 2012-04-28 18:59:11

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony pisze:

> A, myślałem, że na zastępstwie masz poprowadzić gadkę.
> Eee, to luzik :)

Ja nawet z szefem wszystkich szefów nie potrafię dyplomatycznie
rozmawiać, ale przyzwyczaił się już do mnie ;)

--

Paulinka

Nnnno!
Straszna sprawa
Kupić żonę?:)
Eden
Farmaceuci sumienia: apteki bez prezerwatyw