Tuje

1. Data: 2004-08-04 17:06:31

Temat: Tuje
Od: "Dariusz" <q...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Pierwszy raz pisze na ta grupe wiec na poczatek Czesc Wszystkim!

Problem mam nastepujacy - a wlasciwie to moja mama ma :)

Jak posadzic tuje w takich warunkach: na dzialce na wys. ok 60cm nawieziona
jest ziemia gliniasta. Wykopane sa dolki o gl. ok 60cm - czyli to starej
ziemii (sredniicy 60cm). Jakim podlozem uzupelnic te dolki aby tuje rosly
dobrze?

Jakas ziemia z dodatkami? Jesli tak to z jakimi?

Dzieki za wszelkie wskazowki!
Pozdrawiam!
Dariusz.

2. Data: 2004-08-04 19:53:16

Temat: Re: Tuje
Od: "Bernard" <B...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Dariusz" <q...@i...pl> wrote in message
> [...]
> ziemii (sredniicy 60cm). Jakim podlozem uzupelnic te dolki aby tuje rosly

Proponuję żadnym. Wbrew pozorom tuje rosną świetnie na glinie, o ile jest
wilgotna i nie jest całkiem jałowa .

> Jakas ziemia z dodatkami? Jesli tak to z jakimi?

Jak już musisz to oczywiście lekka ziemia z korą "dla iglaków", ale to
bardziej dla Ciebie niż dla Twoich roślinek.

klony i trawnik
juz wiesz gdzie idziesz po pracy?
azalia japońska- jak ratować ?
Yukka i dracena do odratowania?