Twister

1. Data: 2006-10-04 07:08:58

Temat: Twister
Od: "Anet" <a...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje tej gry na urodziny dla córki. Chodzi konkretnie o
Wroclaw. Bylam w Auchanie, Tesco i Koronie. Nigdzie nie widzialam,
moze ktos z was orientuje sie gdzie jeszcze moge kupic tego twistera.
Mala ma jutro urodziny a ja nie mam czasu i cierpliwosci, zeby
przeciskac sie przez te nieszczesne korki w poszukiwaniu prezentu.

Aneta

2. Data: 2006-10-04 07:34:20

Temat: Re: Twister
Od: Lila <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

Anet <a...@t...com.pl> napisał:
> [...]
> Mala ma jutro urodziny a ja nie mam czasu i cierpliwosci, zeby
> przeciskac sie przez te nieszczesne korki w poszukiwaniu prezentu.

Widzialam w Geant, ale w Krakowie...

Pozdrowienia,
Lila

3. Data: 2006-10-04 07:42:37

Od: "Szpilka" <s...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Anet" <a...@t...com.pl> napisal w wiadomosci
ps.com...
[...]

na allegro jest
http://www.allegro.pl/search.php?string=twister+gra&
buy=0&new=0&pay=0
ale nie wiem czy do jutra dojdzie przesylka z wawy, krakowa lub lodzi
a moze jednak?

Sylwia

4. Data: 2006-10-04 10:00:21

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Anet napisał(a):
> [...]
> Mala ma jutro urodziny a ja nie mam czasu i cierpliwosci, zeby
> przeciskac sie przez te nieszczesne korki w poszukiwaniu prezentu.

Parę dni temu widziałam w Geancie w koszach wystawionych w przejściu na
wyprzedaży rózne gry. Była na pewno "Operacja", więc na Twistera jest
duża szansa. No, ale piszesz, że byłaś w Koronie... Pytałaś kogoś z
obsługi? Czasem trudno coś znaleźć samemu, tym bardziej że oni często
przestawiają. No i pozostaje www.merlin.pl, ale przesyłka trwa.

Pozdrawiam
Ewa

rozpraszanie uwagi
Piosenka/problem zkolejnością zwrotek :/
korepetycje Wwa
Czego ucza wasze dzieci w szkolach na historii?
"Radio Dzieciom" - od dzisiaj w Jedynce.