Składki na "Komitet" 2

1. Data: 2006-10-04 17:54:20

Temat: Składki na "Komitet" 2
Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziś było zebranie Rady Rodziców m.in. w sprawie składek. Dane, które
Grupowicze przekazali (post z 28.09) bardzo się przydały ale chcemy jeszcze
trochę informacji.
Dlatego jeszcze raz poproszę Grupę o pomoc. Proszę o podanie ile w Waszych
szkołach wynoszą składki, jaki procent składek zostaje dla klasy i jaki
odsetek rodziców płaci.
Proszę też podać jakie miasto i jaka szkoła (podst. gimnazjum czy liceum).
Szczególnie proszę o informacje Grupowiczów z mniejszych miejscowości.

jeszcze raz bardzo dziękuję
Jacek

2. Data: 2006-10-04 19:18:57

Temat: Re: Składki na "Komitet" 2
Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 4 Oct 2006 19:54:20 +0200, Jacek napisał(a):

> [...]
> odsetek rodziców płaci.
> Proszę też podać jakie miasto i jaka szkoła (podst. gimnazjum czy liceum).

Przecież takie iformacje już otrzymałeś.
--
Elżbieta

3. Data: 2006-10-04 19:34:44

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tak jest !
Otrzymałem i cieszę się bardzo, że pomogliście.
Jednakże podsumowując wszystkie posty miałem 11 odpowiedzi podających dane,
o jakie prosiłem w tym 5 z Warszawy.
Dlatego proszę o jeszcze i liczę na pomoc
Jacek

4. Data: 2006-10-04 19:38:05

Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:eg12dk$std$1@nemesis.news.tpi.pl>
Jacek <n...@w...pl> pisze:

> [...]
> podających dane, o jakie prosiłem w tym 5 z Warszawy.
> Dlatego proszę o jeszcze i liczę na pomoc

Z ciekawości - a co konkretnie dadzą Ci takie informacje?

--
Nixe

5. Data: 2006-10-05 03:32:53

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

takie informacje pozwolą pokazać, jak wyglądają składki w naszej szkole
(wstyd powiedzieć 25 zł rocznie i nie zmieniane od lat) na tle innych.
Na wczorajszym zebraniu padły głosy, aby danych z Warszawy nie brać pod
uwagę, bo "wiadomo - stolica".
Spoza Warszawy dostałem jedynie 6 odpowiedzi.
Jacek

6. Data: 2006-10-05 06:08:42

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

poza tym bardzo cenne są informacje o tym, jaki procent rodziców płaci
składki oraz w jaki sposób są dzielone pomiedzy klasę a radę - tych
informacji w internecie nie ma (bo na temat samej wysokości składek co nieco
jest)
Jacek

7. Data: 2006-10-05 06:14:43

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" :

> Proszę też podać jakie miasto i jaka szkoła (podst. gimnazjum czy liceum).
> Szczególnie proszę o informacje Grupowiczów z mniejszych miejscowości.

Nie wiem czy Chorzów to jest mniejszy czy większy, ale 70 zł rocznie
gimnazjum.
Na początku roku trzeba sie zadeklarować ile się płaci.
Mało kto z rodziców płaci pełną składkę, najczęściej widziałam na liście
wpisy 50 zł.
Kilkoro dzieci w klasie jest w ogóle zwolnionych z płacenia (a obiady płaci
za nie OPS).
To jest najlepsza klasa w szkole, nie wiem jak jest w innych.

Pozdrowienia.

Basia

P.S.
Bezrobocie w Chorzowie wynosi ponad 20 %

8. Data: 2006-10-05 06:39:47

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 5 Oct 2006 05:32:53 +0200, Jacek napisał(a):

> [...]
> uwagę, bo "wiadomo - stolica".
> Spoza Warszawy dostałem jedynie 6 odpowiedzi.

To popytajcie znajomych, którzy mają dzieci w tej samej miejscowośo w innej
szkole, dla Waszej miejscowości może być najbardziej miarodajne.
--
Elżbieta

9. Data: 2006-10-05 07:16:45

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

To już dawno mamy przećwiczone, ale nie chcemy odnosić się tylko do jednej
pipidówy
Jacek

10. Data: 2006-10-05 12:48:50

Od: "Hermiona" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> szkołach wynoszą składki, jaki procent składek zostaje dla klasy i jaki
> odsetek rodziców płaci.

U Agatki ( szkoła podstawowa) 80zł na rok, osobno nieregularnie po pare
zlotych na klasowe.
Płaci 80% rodziców.
U Danusi (gimnazjum) 90zł na rok, 1 zł miesiecznie klasowe. Naz klasowe to
jakos płacą,
na KR ok.20% rodziców i to po srednio 60zł.

Składka na KR jest dobrowolna, szkoła może tylko proponować jej wysokość.

Siemianowice Śląskie, miasto ok. 70000 mieszkańców.

Pozdrawiam
Katarzyna

Twister
rozpraszanie uwagi
Piosenka/problem zkolejnością zwrotek :/
korepetycje Wwa
Czego ucza wasze dzieci w szkolach na historii?