rozpraszanie uwagi

1. Data: 2006-10-04 06:58:12

Temat: rozpraszanie uwagi
Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój syn musi odrabiać lekcje w ciszy. Niemal każdy hałas go rozprasza. O ile
w obecnych warunkach da się coś robić - chociaż trwa to koszmarnie długo, to
umiejętność skupiania się w innych warunkach będzie mu potrzebna. Czy są
jakieś metody pomagające ograniczyć rozpraszanie uwagi? A może są specjalne
warsztaty?

Małgosia

2. Data: 2006-10-04 18:31:57

Temat: Re: rozpraszanie uwagi
Od: "iwonek12" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kolorowa" <v...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> długo, to umiejętność skupiania się w innych warunkach będzie mu
> potrzebna. Czy są jakieś metody pomagające ograniczyć rozpraszanie uwagi?

1. Kinezjologia edukacyjna - specjalne ćwiczenia wspomagające koncentrację,
poszperaj w necie, najlepiej, by ćwiczenia pokazał fachowiec, ale poczytać
dla orientacji nie zaszkodzi.
2. EEG Biofeedback - bardziej atrakcyjne dla dziecka - sterowanie grą
komputerową przy pomocy myśli - niestety spory koszt. Ponadto musi być
obsługiwane przez fachowca.

--
pozdrowienia
Iwona

Piosenka/problem zkolejnością zwrotek :/
korepetycje Wwa
Czego ucza wasze dzieci w szkolach na historii?
"Radio Dzieciom" - od dzisiaj w Jedynce.
zapalenie ucha i antybiotyk ?