[chwalę się] Stołówkowe obiady

1. Data: 2006-10-05 06:44:52

Temat: [chwalę się] Stołówkowe obiady
Od: "gdaMa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mniut na moje stroskane, matczyne serce ...

Płaciłam dziś intendentce za obiady, podałam nazwisko, a pani na to:
- Aaaa! To ten blondasek z zerówki? Jak on ładnie je i wszystko lubi. To
niespotykane, że on wszystko zjada. Wolno, musi mieć czas, ale wszystko
zjada i wszystko lubi. Aż miło patrzeć!

A ja się martwiłam, że on głodny w tej szkole... kanapek nawet nie
rozpakowuje... A on na obiedzie wszystko z talerza wymiata :-D

PS. Miło też, że po pierwszym miesiącu, dziecko jest w nowej szkole
rozpoznawane przez personel i to od tej dobrej strony ;)
--
Pozdrawiam *gdaMa* (Magda)
Marek (27.02.2000) i Majka (22.04.2005)

2. Data: 2006-10-05 07:58:09

Temat: Re: [chwalę się] Stołówkowe obiady
Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

gdaMa napisał(a):

> [...]
> - Aaaa! To ten blondasek z zerówki? Jak on ładnie je i wszystko lubi. To
> niespotykane, że on wszystko zjada. Wolno, musi mieć czas, ale wszystko

A czy to nie jest tekst standardowy ? Mnie mówili to samo, ale jak się
zainteresowałem głębiej i popytałem kolegów syna, świetliczanki itp.,
okazało się że jest troszku inaczej.....

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

3. Data: 2006-10-05 08:33:04

Od: "gdaMa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wyklikał(a):

> A czy to nie jest tekst standardowy ? Mnie mówili to samo, ale jak się
> zainteresowałem głębiej i popytałem kolegów syna, świetliczanki itp.,
> okazało się że jest troszku inaczej.....

Watpię.
Marek faktycznie z tych co wszystko lubi. W przedszkolu też nie było
wiekszego problemu z jedzeniem, ale widocznie tempo było inne i mniej zjadał
(albo wreszcie dorósł do porządnych porcji ;) ).
Sam zresztą zdaje relacje co było, co zjadł i ile :)
No i nie wygląda na zabiedzonego ;))

4. Data: 2006-10-05 09:24:03

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"gdaMa" <s...@w...pl> wrote in message

> [...]
zjadał
> (albo wreszcie dorósł do porządnych porcji ;) ).
> Sam zresztą zdaje relacje co było, co zjadł i ile :)

A nawet gdyby pani intendentka tylko chciała zrobić Ci przyjemność, to też
dobrze o niej świadczy. Lepiej słuchać miłych rzeczy o swoich dzieciach niż
narzekań. I miło, że ktoś je w ogóle dostrzega w tłumie.
Anka

5. Data: 2006-10-05 10:36:02

Od: "gdaMa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

miranka wyklikał(a):
> A nawet gdyby pani intendentka tylko chciała zrobić Ci przyjemność,
> to też dobrze o niej świadczy. Lepiej słuchać miłych rzeczy o swoich
> dzieciach niż narzekań. I miło, że ktoś je w ogóle dostrzega w tłumie.

I chyba bardziej o to zauważenie w tłumie mi tak miło :)

--
Pozdrawiam *gdaMa* (Magda)
Marek (27.02.2000) i Majka (22.04.2005)
w nowym domku ;-) http://emki.fotosik.pl/albumy/23356.html
adres nadawczy to spampułapka - odbieram z mmmki(małpa)wp(kropka)pl

Składki na "Komitet" 2
Twister
rozpraszanie uwagi
Piosenka/problem zkolejnością zwrotek :/
korepetycje Wwa